| sabin89 a întrebat:

M-am uitat pe "Topul săptămânii". Primul clasat are: folositor 22, Amuzant 13, Inteligent 29. Al doilea clasat: Folositor 7, Amuzant 0, Inteligent 9.
Să fie oare o greșeală? Știu că robotul a mai făcut uneori greșeli. Mi se pare exagerat de mare diferența la voturi. Diferență de 20 la inteligente?

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

E o surpriză că Violetta răspunde tâmpenii?

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ala este topul spamului si raspunsurilor irelevante.
Voturile sunt relevante, deci nu cred ca sunt luate in seama de "robotel". Aici trebuie sa scrii mult, prost si cat mai deplasat.
Cu cat te indepartezi mai mult de subiect, cu atat cresti in top. Deci daca vrei sa citesti topul asta ca pe o realizare, citeste-l de la coada. Cine e in top 5 probabil nici macar nu e om, ci vreun bot experimental, ca Violeta.

| Simpatic a răspuns:

Mai sabin crede si nu cerceta! daca te uiti si pe clasamentul general unii doar pentru ca au sute de mii de raspunsuri sunt pe primele locuri desi sunt unii care au mai multe raspunsuri folositoare sau inteligente la modul general
nu cunosc felul cum actioneaza algoritmii TPU! ar trebui sa deschizi aceasta discutie la categoria https://www.tpu.ro/totul-despre-tpu/
dar daca raspund eu sau ceilalti useri, noi putem fi subiectivi, asa ca cei mai in masura ar trebui sa fie cei din administratia TPU, ei ar putea sa dea un raspuns pertinent, pentru ca ei cunosc cum se aplica in detaliu punctele, calificativele si mai ales cum se raporteaza toate acestea fata de clasament!

| mODIN a răspuns:

Hai sa zicem doar ca persoana de pe locul 2 nu da mereu raspunsurile cele mai bunewinking

| sabin89 explică (pentru mODIN):

Și amuzante chiar zero?

| CuStimaSiRespect a răspuns:

Ce mi se pare uimitor este că userul Darkmagic are 23 de răspunsuri inteligente și 17 folositoare, fiind însă abia pe locul... 113!