| katherine585 a întrebat:

Nu imi merge lg pc suite am lg pc suite 4 si cand il conectez la telefon Lg GT405 imi zice imperechere esuata. Am bluetooth si la bluetooth imi zice ca telefonul este conectat. Deci care este problema s`a mai intamplat la cineva? Nu am primit CD la telefon

1 răspuns:
| Lorennna a răspuns:

Modul de conectare USB

După conectarea telefonului la PC utilizând un cablu USB, puteţi selecta modul de conectare din ecranul telefonului.
Modul de conectare poate fi selectat automat, în funcţie de setările telefonului. Modurile de conectare USB disponibile sunt următoarele:

PC Internet: Selectaţi acest mod pentru a vă conecta telefonul la Setul Internet.
Memorie de mare capacitate: Selectaţi acest mod pentru a determina detectarea telefonului ca dispozitiv de stocare în masă pentru gestionarea fişierelor.
PC Suite: Selectaţi acest mod pentru a utiliza LG PC Suite IV.
Sincronizare muzică: Selectaţi acest mod pentru a utiliza funcţiile pentru muzică din LG PC Suite IV.
iSync: Selectaţi acest mod pentru a utiliza funcţia iSync.


Dacă ecranul de selectare a modului de conectare USB nu apare când conectaţi telefonul cu ajutorul unui cablu USB

Selectaţi [Conectare] din meniul [Setări] al telefonului.
Selectaţi [Mod conectare USB].
Asiguraţi-vă că opţiunea [Solicitare confirmare întotdeauna] este selectată.


Dacă PC-ul nu vă detectează telefonul

Driverul USB este instalat automat în timpul instalării LG PC Suite IV. Atunci când vă conectaţi telefonul la PC pentru prima dată, driverul este adăugat automat.
Dacă acest proces eşuează, este posibil ca telefonul dvs. să nu fie conectat adecvat la LG PC Suite IV. Dacă telefonul dvs. nu este detectat în continuare, încercaţi următorii paşi.

Deconectaţi şi reconectaţi cablul USB.
Reporniţi telefonul mobil.
Reporniţi PC-ul.
Ştergeţi driverul din Manager dispozitive şi apoi reconectaţi telefonul la PC.


Dacă nu vă puteţi conecta telefonul în continuare, încercaţi următorii paşi.
Faceţi clic dreapta [Calculatorul meu] şi selectaţi [Proprietăţi].
Pentru a deschide [Managerul dispozitive], efectuaţi următorii paşi:
- Dacă utilizaţi Windows XP, accesaţi [Proprietăţi sistem] > [Hardware] > [Manager dispozitive].
- Dacă utilizaţi Windows Vista sau Windows 7, accesaţi [Panou de control] > [Sistem] > [Manager dispozitive].
În fereastra Manager dispozitive, faceţi clic pe semnul [+] din dreptul Modem-uri pentru a extinde structura arborescentă.
Dacă există modemu-uri pe PC,
(1) Verificaţi dacă în lista de modem-uri se găseşte oricare dintre următoarele modem-uri.
- Modem USB LGE CDMA
- Modem USB LGE Mobile
- Modem USB LGE Android Platform
- Modem USB LG AndroidNet
(2) Faceţi clic dreapta pe modem şi selectaţi [Proprietăţi].
(3) Faceţi clic pe [Proprietăţi modem] > [Diagnosticare] > [Interogare modem].
(4) Efectuaţi o Interogare modem pentru a verifica dacă modem-ul dvs. este în stare de funcţionare.
* Dacă fereastra Interogare modem nu apare după un minut sau dacă apare un mesaj de eroare, reconectaţi telefonul la PC sau închideţi şi reporniţi telefonul.
Dacă nu există niciun modem sau dacă apare o pictogramă în formă de semnul exclamării galben în dreptul modem-ului,
(1) Deconectaţi telefonul de la PC şi reconectaţi-l închideţi şi reporniţi telefonul.