| vikt0r98 a întrebat:

Poate traduce cineva din romana in franceza (FUNDA):
"Draga francois,
Am aflat ca esti intr-o scoala de reabilitare si ai nevoie de prieteni sa te sustina moral, de aceea vreau sa ne imprietenim.
Vreau sa te intreb cum te simti si ce faci. Am aflat de colegii tai si doresc sa iti spun si eu ceva despre scoala mea. Aici este mai multa violenta si invidie.E foarte greu sa-ti faci prieten, dar sal pastrezi e si mai greu"

3 răspunsuri:
| RainboyDash a răspuns:

Poti sa incerci cu google trasnlate, textul e destul de frumos happy

| AidaMaria a răspuns:

"Cher François,

Je sais que vous êtes dans une réhabilitation des écoles et des amis ont besoin de soutien moral que vous, je veux faire des amis.
Je veux vous demander comment vous vous sentez et ce que vous faites. J'ai appris collègues et je veux vous dire quelque chose à propos de mon école. Il ya plus de violence et invidie.E très difficile de se faire des amis, mais le garder encore plus difficile sal "

| LoveYouPdi a răspuns:

Buna!happyUite:
"Cher François,

Je sais que vous êtes dans une réhabilitation des écoles et des amis ont besoin de soutien moral que vous, je veux faire des amis.

Je veux vous demander comment vous vous sentez et ce que vous faites. J'ai appris collègues et je veux vous dire quelque chose à propos de mon école. Il ya plus de violence et invidie.E très difficile de se faire des amis, mais le garder encore plus difficile sal "!
Sper ca te-am ajutat! Si apropo e foarte frumos textul!:*:*:*love struck! Pe Curand!happy