anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut
De unde pot lua o culegere de teste pentru admiterea la FMAM-alte specializări?

Răspuns Câştigător
| MaliciousDeath a răspuns:

Nu exista culegeri decat pentru generala si dentara, dar poti sa lucrezi si de acolo desi majoritatea vor fi cumva mai dificile decat cele primite la fmam.Iar in culegerea de chimie o sa gasesti cateva grile strict pentru fmam.In rest sunt doar probleme de care nu o sa ai nevoie.
Unele culegeri din anii trecuti le gasesti pe internet in format pdf, pe grupurile de pe Facebook pentru admiterea la medicina, tot acolo mai sunt studenti care vor sa le vanda, poti sa cumperi si de la facultate daca ajungi pe acolo.
https://www.facebook.com/groups/666103476801278/?fref=ts
pe grupul asta, la fisiere, mai gasesti cateva subiecte postate din anii trecuti de la fmam, o sa te ajute.

| anonim_4396 explică (pentru MaliciousDeath):

Mulțumesc

10 răspunsuri:
| anonim_4396 explică (pentru syd):

Asta am găsit și eu

Merci mult

| syd a răspuns (pentru anonim_4396):

Funda?

:^)

| anonim_4396 explică (pentru syd):

Nu mă așteptam la o asemenea dezamăgire din partea ta.

| syd a răspuns (pentru anonim_4396):

Nici eu nu ma asteptam sa ma iei in serios. btw, niciun prof nu are vreo idee despre ceea ce cauti? ma gandesc ca ei ar trebui sa stie mai bine

| anonim_4396 explică (pentru syd):

Și nici eu nu mă așteptam să iei în serios ce eu nu am luat în serios
...

Nu. Au doar dintr-alea pentru bac.
Chestia e că eu nu am nevoie de materiale ​pentru medicină, iar pentru ce caut eu nu găsesc.
Ce aș vrea eu, ar fi modele de teste exact ca cele reale (60 întrebări biologie - 20 fizică/ chimie, sau cum erau ), ca să mă și pot corecta.

| syd a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu pot sa cred ca ma iei in serios http://img.4plebs.org/boards/s4s/image/1395/98/1395982158913.png

nu e tarziu sa te razgandesti cu facultatea

| anonim_4396 explică (pentru syd):

sad

Se câștigă puțin sau de ce spui asta?