anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt intr-o situatie destul de dificila si as vrea sa stiu daca mai sunt si altii ca mine.Mentionez ca sunt eleva la liceu.Mereu cu oricine vorbesc simt o bariera intre mine si persoana respectiva si nu pot intelege de ce, si asta inca din generala pana acum. Sunt o fire vesela nu in mod exagerat, nu barfesc, ajut cand e nevoie, sunt comunicativa si totusi ma simt oarecum data la o parte si in multe situatii am simtit aceasta, am ajuns sa mi se para aproape toti cei din jur aroganti.Asta nu inseamna ca vreau ca toata lumea sa ma placa, dar este ceva ce nu merge. In fine intrebarea mea este de ce credeti ca se intampla aceasta? Unde as putea gresi, sau nu eu gresesc? In clasa a 5-a m-am mutat aici in Bacau din Bucuresti si de atunci asa ma simt, mai este cineva ca mine, care simte ca nu se poate intelege cu nimeni? Fundita pentru cel mai bun raspuns.

1 răspuns:
| Dianna75 a răspuns:

Eu te sfatuiesc sa te duci la psihologul liceului si sa ii spui situatia tawinking.(Pentru ca orice liceu are un psiholog sau mai multi). Succes!