| misssknow a întrebat:

Am facut dragoste cu iubitul meu dupa primul numar am vrut sa il incercam pe al doilea la circa 1-3 minute dar el a zis ca nu mai poate si ii taie respiratia mentionez ca a fost o partida lenta si am amai avut astfel de numere nu are probleme cu inima e f sanatos dar de obicei reusea asta ce inseamna nu l-am satisfacut sau nu mai vroia sau l-am satisfacut destul sau nu mai are placere de mine nu inteleg el mi-a spus ca a fost f bine dar eu am ramas in dilema

12 răspunsuri:
greece12
| greece12 a răspuns:

Ti-a explicat exceptional de bine @Arsels21!
Si,in plus,nu stiu de ce te gandesti neaparat ca nu l-ai satisfacut,cand,de fapt,ar trebui sa te gandesti ca l-ai satisfacut atat de bine incat nu i-a mai trebuit si altceva!
Tu, cand mananci pe saturate si simti ca nu mai incape nici o bucatica, mai accepti prajitura de la desert?
Cred ca nu.happy

| raspunz a răspuns:

Salutare, sunt medic, am să-ți explic ce s-a întâmplat.
Femeile sunt construite diferit decât sunt bărbații. Femeile pot avea foarte ușor orgasme multiple pe când la bărbați de obicei după orgasm urmează o perioadă refractară, în care nu mai răspund la stimuli sexuali și nu obțin erecție, care poate dura de la câteva minute, la câteva ore/zile chiar la vârstnici. Motivul pentru care există perioada asta este simplu, în istoria speciei umane, pe la început, oamenii erau salbatici, nu exista dragoste, era doar instinctul de reproducere. Un mascul ar fi prins o femeie și dacă ar fi fost după mintea lui ar fi făcut sex cu ea până la epuizare, dar organismul femeii este mai fragil, ar apărea răni în vagin sau ar putea chiar muri din cauza raumatismului fizic. În felul ăsta se liniștește masculul și femela scapă teafără.