| Sniper10 a întrebat:

Am o poveste ff lunga, am cunoscut o tipa doar la telefon asa zic asa dintr-o greseala telefonica, eu am 22 de ani sunt student, iar despre ea am aflat ca are 28 de ani ii maritata dar acum ii in divort are un copil, si puratand tot felul de discutii cu eal la telefon am ajuns sa ma indragostesc de vocea ei, de felul ei, desi nu am vazut-o niciodata, eu sunt din suceava, ea din constanta, ea cica ar vrea o relatie si nu o sperie sa aiba o relatie cu mine, la fel si eu i-am zis ca as vrea sa fiu alaturi de ea si de copilul ei, nu m-ar deranja daca ea are un copil, atata timp cat exista iubire. i-am zis la tel intr-o zii ca o sa merg eu la ea ca vreua sa o cunosc chiar daca s-ar putea sa fie o relatie intre noi eu doresc sa o cunosc macar 10 min, sa o vad personal, si n-am mai stat pe ganduri si am sacrificat un examen pentru ea, m-am urcat in tren si am plecat la constantza doar sa o intalnesc. dar se pare ca ea nu a vrut sa vina sa ma vada, cica as putea sa ii creez probleme cu sotul ei. si mi-a jurat la telefon ca o sa vina peste 2 saptamani ea la mine si sa ma vada. au trecut acele saptamani iar in ultimile 3 zile are telefonul inchis. pfff ii km complicat, si eu i-am promis ca daca nu va veni voi face tot ce pot si o voi cautat cat de mult pot, macar sa o intalnesc pentru 10 minute si sa o salut sau sa stam la un suc, o cafea etc, am cautat diferite programe, sa ii aflu adresa dar nu am gasit nimic, offf ma simt asa de aiurea si as face oricee numai sa o cunosc. daca ar putea cineva va rog sa ma ajute sau sa imi zica cum as putea afla o adresa dupa numarul de telefon? sau sa imi dea niste sfaturi, astept raspuns, multumesc mult!

3 răspunsuri:
| BRG a răspuns: