| Sniper10 a întrebat:

Am o poveste ff lunga, am cunoscut o tipa doar la telefon asa zic asa dintr-o greseala telefonica, eu am 22 de ani sunt student, iar despre ea am aflat ca are 28 de ani ii maritata dar acum ii in divort are un copil, si puratand tot felul de discutii cu ea la telefon am ajuns sa ma indragostesc de vocea ei, de felul ei, desi nu am vazut-o niciodata, eu sunt din suceava, ea din constanta, ea cica ar vrea o relatie si nu o sperie sa aiba o relatie cu mine, la fel si eu i-am zis ca as vrea sa fiu alaturi de ea si de copilul ei, nu m-ar deranja daca ea are un copil, atata timp cat exista iubire. i-am zis la tel intr-o zii ca o sa merg eu la ea ca vreau sa o cunosc chiar daca s-ar putea sa nu fie o relatie intre noi eu doresc sa o cunosc macar 10 min, sa o vad personal, si n-am mai stat pe ganduri si am sacrificat un examen pentru ea, m-am urcat in tren si am plecat la constantza doar sa o intalnesc. dar se pare ca ea nu a vrut sa vina sa ma vada, cica as putea sa ii creez probleme cu sotul ei. si mi-a jurat la telefon ca o sa vina peste 2 saptamani ea la mine si sa ma vada. au trecut acele saptamani iar in ultimile 3 zile are telefonul inchis. pfff ii cam complicat, si eu i-am promis ca daca nu va veni voi face tot ce pot si o voi cautat cat de mult pot, macar sa o intalnesc pentru 10 minute si sa o salut sau sa stam la un suc, o cafea etc, am cautat diferite programe, sa ii aflu adresa dar nu am gasit nimic, offf ma simt asa de aiurea si as face oricee numai sa o cunosc. daca ar putea cineva va rog sa ma ajute sau sa imi zica cum as putea afla o adresa dupa numarul de telefon? sau sa imi dea niste sfaturi, astept raspuns, multumesc mult!

Răspuns Câştigător
| klary a răspuns:

Eu iti raspund din postura de femeie maritata, cred ca se plictisea si a vrut putina diversiune, imi pare rau ca-ti spun asta. Cand a vazut ca tu ai luat-o prea in serios a batut in retragere. Tu esti tanar nu ai nevoie de o femeie maritata cu un copil. Ti-ar placea sa fii in postura sotului
asa ca fruntea sus cauta-ti pe cineva vizibil care sa-ti raspunda la sentimente

6 răspunsuri:
| catthshshshs a răspuns:

Pai se vede cat de multa importanta iti acorda daca tu te-ai dus ca un fraier indragostit atat drum!
Parerea mea este sa o lasi in pace si sa cauti pe cineva apropiat de varsta ta, pe cineva care nu are astfel de obligatii si pe cineva care e mai aproape de tine.
Esti student, sigur vezi multe studente frumoase in jurul tau! De ce nu incerci?

| madagascar a răspuns:

De unde sti ca nu te-a mintit legat de situatia ei de acasa, dupa ce a vazut ca o iei in serios a dat-o la intors, eu stiu multe faze de genul asta, le faceam cand eram copii, puneam oameni pe drumuri, crede-ma ca e mai bine sa iti vezi de treburile tale, sunt lucruri in viata care nu trebuiesc luate ca atare.si fratele meu a vorbit asa cu o tipa si dupa un timp cand el i-a zis sa se intalnesca ea o dadea la intors si nu mai rasp la telefon.deci nu te mai amagi singur

| ioneluka a răspuns:

Fara suparare!


Esti tanar, ai o viata inainte! Ea si-a trait-o pe a ei! Are un copil de crescut! Se gandeste la cineva care ii poate oferi ceva mai mult decat iubire!


Ar trebui sa incerci sa o lasi balta!


Sa fim seriosi:sunt o gramada de fete care te-ar dori si tu te uiti dupa una maritata(te inteleg, se mai intampla), dar pentru ca eu vad problema din exterior iti zic ca ar fi timpul sa iti iei examenele si sa mai cauti!


Perechea ta poate se afla langa tine, dar tu esti prea ocupat cu altele!


Uita-te si in jurul tau, cate fete ar vrea macar o sansa!
Ar trebui sa te gandesti ca viata nu se opreste in loc, ai macar putina mandrie in tine! Mie mi-ar fi fost rusine dupa sa o mai sun.Sa merg pana la Constanta si sa nu vina(asta e lipsa de bun simt)trebuia sa iti zica ca nu poate! Si daca ar fi tinut cu adevarat la tine nu te-ar fi chemat in timpul examenului!


Ti-ar fi dorit tot binele!

Cauta si tu o fata de varsta ta, pentru ea ai fost doar o aventura prin telefon! Stiu ca ea pentru tine a fost mai mult, dar treci peste!


Stiu ca poti!

Succeeess!


P.S.Nu tot ce zboara se mananca!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dragul meu si in dragoste trebuie sa ai capul pe umeri, uiti ca internerul e lumea fanteziilor, chiar si o legatura telefonica te face sa te simti extraordinar insa cand vine vorba de realitate atuci e mai greu
poate ca a fost o fantezie care si-a satisfacut-o, nu neaparat sa te raneasca ci doar pentru ca isi dorea sa fie iubita sa stie ca cineva ar face ceva pentru ea, asa ca sfatul meu e sa renunti, a fost doar o fantezie desi poate ti-a dat sperante a fugit, nu iti face proble singur.

| bernylory a răspuns:

Parerea mea este, ca ar trebui sa o lasi in pace, nu este pentru tine! EA, este casatorita, are copil, are o experienta in viata fata de tine, are o responsabilitate fata de acel copil, nu se stie sigur daca va divorta sau nu de sot[probabil exista sentimente inre ei]ea acum are multe probleme de rezolvat, incearca si gaseste o fata pe masura ta! sunt sigura ca la facultate poti gasi destule fete si care sunt libere, necasatorite si fara obligatii. Exista si o diferenta de varsta intre voi, de obicei femeile cauta barbati mai mari decat ele, mai maturi ca sa le poata oferi incredere si siguranta.

| roxxycutza a răspuns:

Sincera sa fiu, in locul tau as lasa-o balta! De ce te zbati atat de mult sa o cunosti daca deja ti-a dovedit ca isi bate joc de tine (fara suparare). eu nu sunt maritata, dar sunt insarcinata. Tipul cu care am ramas insarcinata mi-a dat de inteles ca si-a batut joc de mine si am incetat sa il caut cu toate ca astept copilul lui. Asta e! Greseala mea, teapa mea. Ceea ce vreau sa spun e sa o lasi balta. Nu te poti indragosti o fata pe care nici macar nu o cunosti. Ea poate ti-a povestit multe dar de unde stii tu care este adevarul despre ea? Esti tanar si poate o multime de fete bune asteapta sa te cunoasca. gandeste-te ca si eu mi-am distrus viata la 19 ani.Singura,cu un copil.