| Barajag a întrebat:

Ati facut sex vreodata in locuri publice? unde? a fost palpitant?:d

Răspuns Câştigător
| andi a răspuns:

Mey, ai o viata de trait! de ce sa nu te bucuri de ea asa cum trebuie? daca nu faci si asa ceva, parca nu ai trait...sunt si eu amator de senzatii tari. extreme big grinbig grinbig grinbig grin

12 răspunsuri:
| Sara a răspuns:

DAAAAA... oh ce nebunie... :X deci. cu mana pe inima spun: i am facut sex oral ( asa zis, k nu a terminat ) pe terasa unui magazin, cam prin centrul orasului. si la o ora destul de sensibila era cam 10 seara... locul era cam umblat dar cred ca am avut noroc sa nu ne observe nimeni. AAAA si intr o scara de bloc blushing tot oral ambii blushing ala se pune love struck

| alexam a răspuns:

Nu. Nicaieri. Nu a fost! big grin

| anonim a răspuns:

Inca nu, insa daca as fi cu tine, cu siguranta ca am face. rolling on the floor

prfml
| prfml a răspuns:

Da, pe terasa unui hotel si a fost palpitant. Decat o singura experienta am avut de acest gen.

| stelinela a răspuns:

Sincer da, eram intr-o rutiera, eram in luna de miere. E ceva emotionant, te gindesti sa nu te vada cineva...winking

| gynycola a răspuns:

In lift...pe margina unei prapastii...

| realitate a răspuns:

Da mai mie nu imi place acasa laughing pai sa incep:tramvai, club, parc, avion, taxi si intre blocuri. Dar unde mi-a placut cel mai mult a fost in cimitir vara! trebuie sa incerca e prea frumos laughing

| sti a răspuns:

Incearca in mare, ziua

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pe stadion asa mai pe seara, in scari, pe plaja noaptea cu trecatori, in apa, intr-o camera plina cu oameni fara sa isi dea seama nimeni si fara sa fim acoperiti laughing in parc, acasa la prieteni. peste tot. palpitant laughing))

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pe terasa-un oral, si pe autobuz tot un oral, cine vrea info suplimentare sa-mi scrie
robert

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: