|

Buna,astazi am luat pastila anticonceptionala Karissa la ora obisnuita, 21:00 iar la 21:30 am vomitat.Am luat urmatoarea pastila, adică cea de sambata. Avand in vedere ca ultima pastila din blister o voi lua luni (23 septembrie) pot sa fac pauza de 7 zile si sa reincep pastilele marti (1 octombrie) in loc de miercuri (2 octombrie) cand teoretic trebuia sa le incep sau sunt nevoita sa iau un blister de rezerva ca sa suplimentez tableta de sambata?

1 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Fiindca in acest caz ciclul menstrual se va scurta cu 1 zi si va avea 27 de zile in loc de 28 de zile asa cum ar fi fost normal, reiese ca zi perioada celor 7 zile de pauza se va muta/translata cu 1 zi si va incepe in data de 24 in loc de 25 septembrie si se va termina in data de 30 Septembrie in loc de 1 Octombrie.
Din cauza acestui decalaj de timp, prima pastila AC de pe folia/ blisterul urmator se va administra in data de 1 Octombrie in loc de 2 Octombrie asa cum ar fi fost normal, in cazul in care NU s-ar fi produs/aparut acest incident nedorit de a vomita pastila AC folosita.
Bineinteles ca poti sa folosesti o pastila AC de pe un blister de rezerva/suplimentar pentru a mentine aceeasi lungime de 28 de zile si in cazul acestui ciclu menstrual si astfel totul sa revina ...la normal. Multa sanatate!

1 răspuns: