| maphiotul a întrebat:

Buna.
Ce inseamna cand cineva are la descriere she/her/hers?
Ca e bisexuala sau ce?

Răspuns Câştigător
| mihai69 a răspuns:

Rostul este să știe lumea că vrea să fie tratată / văzută etc. ca femeie. Atât. Nu e vorba despre sexualitate, ci despre gen.

22 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Dimpotrivă - se vede doar ca femeie. Dar nu specifică și orientarea sexuală în mod clar.

| maphiotul explică (pentru mihai69):

Si atunci ce rost are sa scrie?
Ca sa stie lumea ca e disponibila la ambele sexe sau cum ca nu e disponibila la ambele sexe?

| maphiotul explică (pentru mihai69):

Mersii
Sper ca e corect răspunsul

| LPCTSTR a răspuns (pentru maphiotul):

Nu, vine dintr-o confuzie imbecila trasa de la straini cu identificarea genului.
De exemplu nonbinarii folosesc "they/them/their".
Practicalitatea pronumelor e dincolo de utilitatea grosiera a romanilor, deci aici sunt irelevante.

| maphiotul explică (pentru LPCTSTR):

Nu stiu ce inseamna nonbinarii sad
Si aici sa mor eu de ințeleg ceva,, Practicalitatea pronumelor e dincolo de utilitatea grosiera a romanilor, deci aici sunt irelevante" sad
Dar cred ca per ansamblu tu ai dreptate

| LPCTSTR a răspuns (pentru maphiotul):

Nonbinarii nu se considera nici femeie nici barbat, desi initial sunt nascuti ca femeie/barbat, ei nu se simt ca niciuna, chiar daca au organele sexuale si biologia corespunzatoare, ei psihic nu se considera nici barbat si nici femeie.
Ce ziceam prin practicalitate este ca la romani genurile sunt ori femeie, ori barbat [si restul e dereglare psihica], de aici utilitatea grosiera, deci nu e nevoie sa te descrii prin 3 pronume ca-i de ajuns sa stii, la romani, daca ai sau nu sani ca sa te diferentieze lumea.

| maphiotul explică (pentru LPCTSTR):

Hmm...sorry...se pare ca m-am grabit cand am dat funda.ma gandeam eu ca e ceva mult mai complicat
-Si la nonbinari ce gen sau ce fel de sex le place?
-Nonbinarii nu is cam acelasi lucru cu asexualii?