| maphiotul a întrebat:

Buna.
Ce inseamna cand cineva are la descriere she/her/hers?
Ca e bisexuala sau ce?

Răspuns Câştigător
| mihai69 a răspuns:

Rostul este să știe lumea că vrea să fie tratată / văzută etc. ca femeie. Atât. Nu e vorba despre sexualitate, ci despre gen.

22 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Dimpotrivă - se vede doar ca femeie. Dar nu specifică și orientarea sexuală în mod clar.

| maphiotul explică (pentru mihai69):

Si atunci ce rost are sa scrie?
Ca sa stie lumea ca e disponibila la ambele sexe sau cum ca nu e disponibila la ambele sexe?

| maphiotul explică (pentru mihai69):

Mersii
Sper ca e corect răspunsul

| LPCTSTR a răspuns (pentru maphiotul):

Nu, vine dintr-o confuzie imbecila trasa de la straini cu identificarea genului.
De exemplu nonbinarii folosesc "they/them/their".
Practicalitatea pronumelor e dincolo de utilitatea grosiera a romanilor, deci aici sunt irelevante.

| maphiotul explică (pentru LPCTSTR):

Nu stiu ce inseamna nonbinarii sad
Si aici sa mor eu de ințeleg ceva,, Practicalitatea pronumelor e dincolo de utilitatea grosiera a romanilor, deci aici sunt irelevante" sad
Dar cred ca per ansamblu tu ai dreptate

| LPCTSTR a răspuns (pentru maphiotul):

Nonbinarii nu se considera nici femeie nici barbat, desi initial sunt nascuti ca femeie/barbat, ei nu se simt ca niciuna, chiar daca au organele sexuale si biologia corespunzatoare, ei psihic nu se considera nici barbat si nici femeie.
Ce ziceam prin practicalitate este ca la romani genurile sunt ori femeie, ori barbat [si restul e dereglare psihica], de aici utilitatea grosiera, deci nu e nevoie sa te descrii prin 3 pronume ca-i de ajuns sa stii, la romani, daca ai sau nu sani ca sa te diferentieze lumea.

| maphiotul explică (pentru LPCTSTR):

Hmm...sorry...se pare ca m-am grabit cand am dat funda.ma gandeam eu ca e ceva mult mai complicat
-Si la nonbinari ce gen sau ce fel de sex le place?
-Nonbinarii nu is cam acelasi lucru cu asexualii?

| LPCTSTR a răspuns (pentru maphiotul):

Niciun sex, ei sunt cam asexuali.
Mai bine spus, asexualii se pot identifica drept nonbinari, etc.

| maphiotul explică (pentru LPCTSTR):

Fii mai explicit te rog la ambele intrebari
Ca nu inteleg sad

| maphiotul explică (pentru LPCTSTR):

Deci e cam tot una asexualii cu nonbinarii?

| maphiotul explică (pentru LPCTSTR):

Si pansexual stii ce e?
Dar pe intelesul meu te rog

| LPCTSTR a răspuns (pentru maphiotul):

Am editat raspunsul, dar nici eu nu-s cine stie ce cunoscator.
Din ce gasesc, m-am inselat la partea cu sexul, cica orice sex le-ar veni in minte, depinde acum si cum, ca unii nu-si pastreaza organele genitale si complica generalizarea.
Si reiau partea cu asexualii, ca e cam invers treaba, asexualii se pot identifica drept nonbinari si alte genuri si nu neaparat invers, asexualitatea este o generalizare mai mare, implica lipsa dorintelor sexuale, unde un nonbinary, genul, implica identificarea persoanala ca ceva. De exemplu eu pot fi asexual, iar asta spune despre mine numai preferinta sexuala, nu si genul, caci ma pot identifica drept barbat.

| LPCTSTR a răspuns (pentru maphiotul):

In timp ce heterosexualii sunt atrasi de sexul opus, homosexualii de acelasi sex, bisexualii de ambele sexe [barbat/femeie], pansexualii sunt atrasi de persoana X indiferent de genul sau sexul sau [genurile "noi" care nu prea exista in romanica] [sunt un fel de bisexuali daca excludem identificarea drept alte genuri].

| maphiotul explică (pentru LPCTSTR):

Mda...complicat...
Dar ce zici, pe o femeie she/her/hers o atrag barbatii sau femeile in concluzie?
Sau nici unii?

| LPCTSTR a răspuns (pentru maphiotul):

Pronumele alea nu spun nimic despre atractia sexuala!
Spun doar genul sau. Deci cel mai probabil este heterosexuala daca luam statisticile globale.

| maphiotul explică (pentru LPCTSTR):

Bine
Multumesc mult pentru informatii si scuze ca era deja data funda altcuiva

| LPCTSTR a răspuns (pentru maphiotul):

Ma bucur sa ajut, nu-i problema de funda, nu toti suntem vanatori de puncte.

| maphiotul explică (pentru LPCTSTR):

Ok,e bine atunci...
Si ce parere ai? un barbat sau femeie asexual/asexuala poate face sex?
Si daca poate nu simte nici o placere?

| LPCTSTR a răspuns (pentru maphiotul):

Poate, bineinteles, insa ma indoiesc ca din preferinta de-a fi doar prieten cu cineva vei ajunge, ca asexual, sa vrei sa intretii relatii sexuale.
Si daca poate... intr-adevar n-ar simti cine stie ce placere, insa probabil s-ar multumi daca ar indeplini dorinta persoanei care i-a cerut sexul.

| maphiotul explică (pentru LPCTSTR):

Si daca ar face sex un asexual cu o asexuala?

| LPCTSTR a răspuns (pentru maphiotul):

Improbabil, insa n-ar fi mare lucru. Si, de vreme ce s-au decis sa faca sex, nu-i mai poti cataloga drept asexuali.
Preferintele se schimba, la fel si dorintele, acum depinde de variabilele de mediu.

| mihai69 a răspuns (pentru maphiotul):

Rostul este să știe lumea că vrea să fie tratată / văzută etc. ca femeie. Atât. Nu e vorba despre sexualitate, ci despre gen.

| EzSimple a răspuns:

Sunt pronumele limbii romane cred

Întrebări similare