| paula92 a întrebat:

Buna!
In primul rand vreau sa ma descarc aici pe site pentru ca din pacate nu am cui sa-i spun ce ma doare sad
In ultimul timp ma simt foarte nasol, ma simt de parca nimanui nu-i pasa de mine, ba mai mult in ultimul timp ma simt foarte inferioara prietenului meu din toate punctele de vedere : financiar, legat de experienta de viata, comunicarea ( eu de felul meu sunt mai timida si retrasa in schimb el ii mai deschis ), el crede ca intr-o relatie barbatul trebuie sa dea ordine iar femeia sa asculte ( bine aici inca nu sunt probleme in sensul ca nu-mi comanda si nu-mi zice ce sa fac) dar daca ii zic eu ceva el nu ma asculta (desi ii zic numai de bine)... el reuseste cam in tot ceea ce face iar eu o mai dau in bara aici vorbesc despre locul de munca el si-a gasit loc de munca iar eu inca nu... desi sunt inca studenta as vrea sa fiu indepedenta financiar dar nu reusesc aici probabil din cauza timiditatii mi-e frica sa dau in bara nu sunt destul de puternica pentru a face frau unor lucruri.
Nu stiu daca ma intelegi, dar va multumesc celor care ati avut rabdare sa cititi si incercati sa ma ajutati cu un sfat.

6 răspunsuri:
| Danysan a răspuns:

Ok ideea e ca prietenu tau se crede el Motu happy. Cunosc si eu oameni care fac numai ce vor ei -ca asa e ok -parerea celorlalti e naspa -nu stiu ei ce zic ..Eu am gasit sa zic asa o arma impotriva acestor oameni:-Dovedeste-le ca se inseala happy. Daca o sa crezi ca poti o sa Reusesti-tu esti si intr-o mica sacadere de Incredere.Ca asa te face el sa pari -Tu esti aia mai fraiera numai ce zice el e bine nu? Da-i peste nasa :Gen -Vezi bai animalule ca si eu am Dreptate.Cu timpu daca o sa dovedesti ca esti matura si pe picioarele tale o sa te respecte stiu ce zic! Sper ca te va ajuta!

| Darkmagic a răspuns:

Tocmai pentru ca te simti "inferioara" partenerului, nu-ti reuseste nimic.
Unii au ghinionul sa traiasca in umbra altora, intr-o perfecta umbra, si din pacate, tu acolo esti.