| elenapacos99 a întrebat:

Buna TPu.Acum o saptamana am fost muscata de o pisicuta(mai mult zgariata dar tot mi-a dat putin sangele).Nu m-a muscat chiar tare si nu am sangerat mult.Imediat dupa ce m-a muscat m-am spalat bine si mi-am pus spirt.Acum muscatura s-a trecut si nu se mai observa. Oare mai e nevoie de vaccin antirabic? Eu stau la tara si e mai greu sa merg la un doctor.Voi ce ziceti?

11 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Vaccinul antirabic se face în 24-72 de ore, nu după 7 zile și nu sunt probleme medicale!
Pa, pa.

| varcolaccc a răspuns:

Daca ai dat cu spirt nu ar trebui sa iti mai faci griji deoarece spirtul dezinfecteaza si daca ti s-a vindecat rana e totul ok dar pentru siguranță totusi ar trebui sa mergi la medic happy pentru liniștea ta sufleteasca.

| simina96 a răspuns:

Buna! Cel mai bine ar fi sa te duci totusi la doctor, asa scapi de orice urma de griji sau altele.Nu stii daca pisicuta respectiva era sanatoasa.

| elenapacos99 explică (pentru simina96):

Pai e pisicuta mea din curte.e cuminte si inca mai e alaptata.nu cred ca poate fi turbata.e destul de blanda

| simina96 a răspuns (pentru elenapacos99):

Atunci daca spui ca e a ta si nu prezinta nici o forma de turbare nu cred ca ar mai fi cazul.Pe viitor, sa ai mai multa grija.

| stelistuldavid a răspuns:

Si pe mine m-a muscat cainele stai linistita am fost intepat si de un ac ruginit si n-am patit nimic daca din joaca tea zgariat stai linistita daca te musca cateodata cu intentie si cateodata cu joaca ai grija data vitoare (:

| elenapacos99 explică (pentru stelistuldavid):

Avand in vedera ca rana nu s-a infectat si ca acum aproape a disparut cred ca nu am motive de ingrijorare.rana e la mana si cum am spus e o mica zgarietura

| stelistuldavid a răspuns (pentru elenapacos99):

Cum ti-am spus stai fara griji happy

| stelistuldavid a răspuns:

Fa ce sti tu (:

| stelistuldavid a răspuns:

Cum ti-am spus fara griji

| stelistuldavid a răspuns: