| Camytzaa a întrebat:

Am 16 ani si de curand am cumparat niste anticonceptionale Karissa. Intrebarea mea este daca cineva a mai folosit si ce reactii adverse a avut, sau daca a avut. Am citit pe prospect ca pot aparea simptome precum : cefalee, varsaturi, etc. Astept raspunsuri si pareri.

Răspuns Câştigător
greece12
| greece12 a răspuns:

Da,pot aparea si alte simptome, precum sarcina, 20 de kg in plus intr-o luna...
Anticonceptionalele sunt medicamente hormonale,trebuiesc luate numai la recomandarea medicului.
Te vei prezenta la medicul ginecolog,vei face un set de analize si,in functie de rezultatul acestora, medicul iti va recomanda anticonceptionalele care ti se potrivesc TIE, personal!
De asemenea, iti va explica si cum le iei si la ce sa te astepti.
Anticonceptionalele nu sunt caramele sau moda, sa le iei fiindca le ia cutare prietena si i se potrivesc!
Te rog sa nu-ti pui in primejdie sanatatea!

5 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| drhotzu a răspuns:

Pai daca o sa le iei tu dupa caputul tau sigur o sa ai probleme... mergi mai bine la doctor si o sa iti prescrie el!

| Ina93 a răspuns:

Cum poti sa ei anticonceprionale daca nu ti le-a prescris ginecologul.
ma rog nu iti dai seama acum dar mai incolo ai sa simpti o reactie prosta
sfatul meu ar fi sa te duci la un ginecolog sa iti faci un control si dupa sa vezi ce anticonceptionale iti da el.si in al doilea rand anticonceptionalele sunt de mai multe feluri :pentru reglarea hormonala.
sfatul meu ar trebui sa nu le ai pana nu intrebi un ginecolog

| stelyii a răspuns:

Eh...si doctorii prescriu, dar nu la toata lumea li se chiar potriveste ce le da el. ar fi necesare un set de analize ca sa stim ce anume de anticonceptionale folosim. cunosc pe cineva care a ramas insarcinata desi lua anticonceptionale prescrise de doctor.

| prrocuror a răspuns: