| ofatanormala a întrebat:

happy.
Am mare nevoie de un ajutor, o parere, orice. Un sfat.
Deci, sunt studenta in anul doi, la o facultate dintr-un oras oarecare, care se intampla sa fie si aproape de casa parinteasca, acolo unde locuiesc momentan. Anul trecut am preferat sa revin acasa, si sa fac naveta pentru cursuri, pentru ca simteam nevoia sa stau intr-un loc mai linistit.
Acum insa, vreau sa ma angajez cu jumatate de norma, ma voi inscrie si la un curs de birotica-secretariat, si urmeaza sa incep si cursurile, din octombrie.
Problema este ca prietenul meu, cu care sunt de la 14 ani, adica de peste 6 ani, nu este de acord, reprosandu-mi faptul ca vreau sa incep o viata noua fara el, si ca din moment ce voi pleca, ne vom indeparta, si automat, ne vom desparti, pentru ca el se va satura de toata aceasta situatie, si de mine, ca fetita angajata si cu o noua viata, doar a mea. Eu i-am cerut sa ne mutam impreuna, insa el locuieste doar cu bunicii, si nu poate sa ii lase singuri.
Am incercat sa il conving sa aiba incredere in mine, si i-am aratat deja pana acum, in trei ani de liceu in care am locuit fara el, ca nu l-am inselat, si ca nici nu am avut de gand sa o fac.
Acum insa, chiar nu stiu ce sa fac. Sincera sa fiu, discutia asta dureaza de cateva luni bune intre noi, si a inceput sa ma oboseasca sa ii enumar fiecare argument, si ca nu e un moft, e mai mult o nevoie. Eu s-ar putea sa pic la taxa, si va trebui sa fiu mai aproape de facultate, de cursurile pe care le voi face si de eventuala slujba, care imi va permite sa imi platesc chiria, si ii va scuti pe ai mei de niste bani, si pe mine de un drum de doua zeci de kilometri, zilnic, si stresul de a nu pierde autobuzul si de a sta prin frig pana la urmatorul.