| MusicMyLife a întrebat:

Am o poveste care suna cam asa: Stateam in banca cu 1 baiat super dragut, pe nume alex. Ne intelegeam perfect, vorbeam si ne distram impreuna. Cand eram mai mici mergeam in parc si ne jucam impreuna. Am observat (impreuna cu colegii mei) ca lui ii place de mine. Ehhh. Mi-am dat seama ca sentimentul este reciproc. Nu demult (acum 1 saptamana.) profesorul de matematica ne-a spus ca vom da un test...bla bla bla sa invatam. Alex mi-a propus sa invatam impreuna...doar noi 2. L-am invitat acasa la mine si a ramas ca va veni pe la mine sa invatam. Acuma sunt 2 probleme: diriginta noastra ne-a mutat si nu mai suntem chiar asa de apropiati. As vrea sa ne mute inapoi dar asa sunt profesorii. Si problema a doua este ca el este 1 baiat tare timid si nu cred ca ar face el primul pas. Ce ziceti sa il fac eu? Sa ii spun ca imi place de el? Dau fundita pentru cel care ma ajuta. Multumesc anticipat big grin

7 răspunsuri:
| GyeBaek a răspuns:

Da, daca te place ce mai astepti.

| StaceyG a răspuns:

BUNA.Pai... in primul rand mai astepta vero saptamana si daca nu face el primul pas ar trebui sa ii spui u ca iti place de el.SINGURA SOLUTIE eu nu mai stiu

| teroalex008 a răspuns:

Daca iti place de el...de ce nu? Nu conteaza cine face primul pas si ce ve-ti face dupa acest paswinking iar in legatura ca va mutat poti so rogi personal pe profa sa te lase sa stai cu el sau la urmatoarea sedinta o rogi pe mama ta sa i zica asta.

| MusicMyLife explică:

Diriginta mea e proasta phbbbbt am rugat-o si nu vrea...profii asa sunt ei laughing

| mARY_9420 a răspuns:

Vaiii cat de dragutt:X pe bunelove struck ce inteleg eu.

2 copii care se plac, dar sunt timizihappy si plus ii mai muta si diriga din banca:Xlaughing

Cat de dragut:Xlaughing!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai l-ai chemat la tine acasa cand vine inchizi usa inghiti cheia laughing si ii sp " ai belith pla sau -iobelesth u tongue

| Aditi a răspuns: