| ReZiSTorr a întrebat:

Buna TPU! Sunt Andrei si am 20 de ani. Pana la aceasta varsta am avut 2 relatii destul de lungi, prima relatie de 2 de ani de zile iar a doua relatie de 1 an de zile.Ideea este in felul urmator, de cand s-a finalizat prima relatie care a durat 2 ani de zile am avut momente cand ma simteam mai bine, alteori cand ma simteam mai rau psihic vorbind.Caracterul meu s-a schimbat, dintr-o persoana care mereu era cu zambetul pe buze, aveam mereu activitate, am ajuns sa ma inchid in mine si sa spun nu in fata aproape a tuturor lucrurilor.Sunt student la facultate, am o situatie financiara destul de buna, dar problema sta in caracterul meu, simt o oarecare teama in ceea ce priveste fetele, desi am avut cateva date-uri cu cateva, nu pareau interesate de mine.Ce sfaturi mi-ati putea da sa fac cumva sa ma ridic psihic.

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| Hypefox a răspuns: