| rosodeja883 a întrebat:

Bună, TPU, vă cer aici părerea pentru că nu am cum despre asta în viața reală.
Pe scurt: Sunt o studentă de 22 de ani și deși viață mea este relativ fără probleme, în dragoste nu am același noroc. În urmă cu 1 an jumătate, am cunoscut un bărbat care la momentul respectiv avea 48 de ani la un eveniment literar. Am devenit apropiați extrem de rapid mulțumită intereselor noastre comune. După aproximativ 3 luni, am devenit un cuplu. Soția lui este decedată de un deceniu. Are 2 copii, ambii mai mari decât mine. Viața noastră amoroasă decurge excelent de bine. Îl iubesc și mă iubește. Dar totuși, marea dilemă (sau problemă, cum vreți să-i ziceți) este că nu știe nimeni despre relația noastră. Ne împărțim timpul între locuințele fiecăruia dar nu stăm împreună permanent. Eu știu că părinții mei nu îl vor accepta și probabil vor rupe legăturile și cu mine. El știe că copiii lui îl vor vedea între lumină proastă și desigur, pe mine mă vor respinge. Nu știu ce să fac! Aș vrea să nu trebuiască să fiu nevoită să fac un compromis, dar din păcate simt că va fi necesar, ceea ce mi se pare nedrept, nu am făcut crimă, DECÂT IUBESC! Voi cum credeți că ar trebui să gestionez situația? Nu am mai rezista ținând tot un secret, pentru că vreau să locuim împreună, să începem o familie poate, să fim publici pe scurt... Voi cum ați reacționa dacă fiica voastră v-ar dezvălui așa ceva? Credeți că există vreun mod prin care să rămân și cu familia și cu iubitul.
Mulțumesc TPU, și vă rog să nu mă judecați...

25 răspunsuri:
greece12
| greece12 a răspuns:

Ce mult mi-ar fi placut sa iti vorbesc privindu-te in ochi,nu-ti imaginezi!
Draga mea,ai sansa sa fii fericita,asta e ceva unic in viata.
Nu o rata din cauza parintilor tai sau a copiilor lui.
Fiecare si-a avut sansa lui la fericire,acum e randul tau.
Nu iti imagina ca e un mod egoist de alegere.
Dar ai o singura viata si in aceasta viata toti ne cautam jumatatea.