| Sara2 a întrebat:

Ce parere aveti despre sexul oral? am vazut aseara in emisiunea "fermier caut nevasta" ca s-au deschis subiecte pe tema asta, pareri pro si contra, fetelor faceti asa ceva? si baieti le considerati curve pe fetele care fac asa ceva? vreau pareri sincere

10 răspunsuri:
| Crisu a răspuns:

De ce sa le considere curve? in primul rand din moment ce fac sex cu ele nu au nici un drept sa comenteaza, si in al 2`lea rand sexul oral e catalogat ca si celelalte tipuri de sex.

| Zenithf a răspuns:

Sunt unii baieti care considera ca fetele se impart in doua categorii, eu zic ca cei care fac asta sunt si ei tot din doua categorii. Sunt altii care sunt mai elevati, ma consider si sper ca fac si eu parte din categoria asta.
Sunt fete care nu ar face asta in nici un caz, sunt fete care fac asta pentru placerea partenerului si sunt fete care fac asta ca le place lor. Si sunt si fete curve care fac orice pentru bani sau pentru un alt castig. thinking

| ATHOS a răspuns:

Daca cei doi parteneri doresc sa-si faca reciproc sex oral de ce nu?
Este important ca ei sa se simta bine. Pot avea ceva impotriva?

| Zumbalaarebeca a răspuns:

Sexul oral mi se pare ok daca se practica in cuplu si mai ales daca este o rel mai serioasa, nu poti sa faci sex oral oricui, sau unui tip pe care il sti de o saptamana sau mai rau de o zi.eu am avut o rel de 3 ani si dupa vreo 9 luni am incercat nu mi se pare o rusine chiar si fostul prieten mi-a zis ca sunt unele care o fac dupa cateva zile clar ele nu se respecta daca o fac atat de usor. ele se pot numi curve.

| νєησм a răspuns:

Sexul oral este practicat in multe relatii din toata lumea dar nu esti curva daca faci asa ceva esti doar daca afci asta pe bani ce-a ce inseamna ca asta e munca ta. funda plizpuppy dog eyes

| Sice a răspuns:

Curve? nu, in nici un caz. O sa fii curva daca faci sex oral cui nu trebuie.Doar atunci.

| alexeanca a răspuns: