| PuFuleTz_5685 a întrebat:

Cum poti sa-ti dai seama ca esti inselat de persoana iubita?

11 răspunsuri:
kongeriket
| kongeriket a răspuns:

Sfaturile de-aici sunt cam superficiale.
Dacă e persoana iubită, atunci între voi există o oarecare "chimie" ca să-i spun aşa. Ei bine, acea "chimie" este mai şubredă sau inexistentă o săptămână - două la rând. În plus, o observi că e mai distantă (pe ea, pe persoana iubită). Şi, cam atât.
Restul motivelor de pe-aici sunt vag relevante sau stupide prin definiţie.
Nu o las niciodată pe prietena mea să-mi vadă sms-urile sau apelurile aşa cum nici eu nu mă uit în telefonul ei niciodată.
Uneori mă sună persoane destul de importante din punct de vedere profesional şi bine-ar fi să fie linişte perfectă când vorbesc la telefon cu ele pentru că poate depinde o mărire de salariu, un stagiu în străinătate, etc. etc. Prin urmare, poate să asculte la uşă dacă chiar vrea dar şi ea e cu capul pe umeri (doamne ce greu e să găseşti o astfel de fată!).
Sănătate.

| Dizzydizz a răspuns:

Timp mai putin impreuna
nu te lasa sa ii vezi apelurile, sms

| Narfundo a răspuns:

In relatii iti dai seama foarte usor cand o persoana te insala, sau nu mai vrea sa stea cu tine.Totul tine de energia pe care ti-o transmite. Pur si simplu simti ca ceva nu este in regula.

| marsy a răspuns:

Nu stiu. poate daca te inseala ii observi o oarecare schimbare. asta daca se simte vinovata persoana si nu vrea sa se afle inselaciunea! De cele mai multe ori posta iti aduce informatia. stii tu... odata ce cineva stie de asta. se afla. pina inf data ajunge si la urechile tale

| 16.laura.16 a răspuns:

Pai nu prea mai are timp de tine, nu ti mai demonstreaza ca te iubeste, va certati des, vorbeste des cu altcineva, se balbaie cand il intrebi pe unde e, nu-ti mai face cadouri si ultimul indiciu dar nu cel din urma: incepi sa-ti pui intrebari din ce in ce mai des gen,, oare ma inseala?,,.
Cred ca tu ai niste dubii dar... ai grija de relatia ta!

| Kitty a răspuns: