| Costinamiha a întrebat:

Daca am luat pastila la ora 2:00, noaptea, iar la 17:30, am avut diaree apoasa poate sa scadă efectul anticoncepționalelor? Va rog sa-mi raspundeti!

Răspuns Câştigător
| corbulalbrosu a răspuns:

NU. Iar explicatia este una extrem de simpla; hormonii existenti in pastila AC trec in sange in primele 1-2 ore de dupa inghitirea lor. De asemenea fecalele eliminate prin acea ultima diaree s-au format din alimentele mancate/ingurgitate in urma cu 2-3 zile deci nu exista nici cea mai mica posibilitate ca hormonii din pastila AC sa fi traversat intregul tub digestiv si sa fi ajuns pana in fecalele din colon in decurs de doar 15 ore. Incearca sa te linistesti, sa nu te mai stresezi inutil deoarece starea ta de paranoia continua te va afecta atat psihic cat si mental. Sanatate!

2 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Sărut mîna! Of ce păcat că numai probleme ai si tu, asa sunt medicamentele, repară ceva si strică altceva, sincer nu cred ca diareea scade efectul anticonceptionalelor, dar nu sunt medic si nu mă pot pronunța 100% in acest caz, deci tu după anticonceptionale faci diaree? Mereu, sau asa din cand in cand, ca daca faci mereu nu e bine, ca distrugi flora intestinală, vorbeste cu medicul tau ginecolog, si spune i ca nu suporti aceste medicamente, sa i ti recomande dinsul ceva, sa te consulte, ca diareea asta apoasă cum zici tu ca ai, e semn de infectie sau intoleranta a medicamentului la nivel de intestin, si te chinui groaznic, ca trebuie sa stai acasa numai pe wc, ce vârstă ai? Ia un imodium, sa te strîngă putin la stomac sa nu mai ai diaree, sau orez fiert cu morcov fiert, sa nu i ei multe pastile de imodium, ca te constipi, si dai de altele pana faci treabă mare, sanatate multă si numai bine.

| Violleta2022 a răspuns:

Anticonceptionalel nu provoaca diaree, dar mancarea da!
Deci, fa o lista cu ce ai mancat pentru ca ceva de acolo nu a fost foarte proaspat.