| mirela26 a întrebat:

El e logodit, dar in public ma pupa, ma imbratiseaza chiar de fata cu iubita lui sta mereu cu ochii pe mine, lauda felul cum ma comport cu tatal si familia lui, zice la toti ca sunt dulce, inteligenta(lucrez ca badanta in italia), cum explicati comportamentul lui?

21 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Incearca sa te duca in pat, fiindca are impresia ca ai ceda usor unei aventuri scurte.

greece12
| greece12 a răspuns:

Perfecta minciuna!
O compatimesc pe logodnica lui,un asemenea comportament este de neacceptat!
Nu fi naiva,scopul lui e o aventura scurta care sa nu-l implice decat fizic, pana ii trece curiozitatea.
Abtine-te sa-i dai vreun semn ca ti-ar place ceva din ceea ce face, arata-ti chiar incurcatura in fata acestui comportament atat de "deschis" si "sincer bine intentionat" si explica-le ca intentionezi sa continui sa-ti faci treaba la fel de bine si fara acest gen de "amabilitati".
Chiar mai bine!

| mirela26 explică (pentru greece12):

Ai dreptate!

| greece12 a răspuns (pentru mirela26):

Toti avem dreptate!
Tine-l la respect si pune-l la punct!

| mirela26 explică (pentru greece12):

Sti,daca nu ar avea logodnica mi-ar placea.o sa ma comport cu el cu indiferenta! dar felul lui de a se comporta ma face confuza

| greece12 a răspuns (pentru mirela26):

Posibil si probabil simte ca ti-ar putea place, motiv pentru care cam isi permite asemenea libertati!
Numai ca nu e corect deloc!

| mirela26 explică (pentru greece12):

In veata asta nu e nimic corect

| mirela26 explică (pentru mirela26):

Cind sti ca o pers te place?

| greece12 a răspuns (pentru mirela26):

Cand face ca el sau cand ii sunt incuviintate mut genul asta de manifestari...

| mirela26 explică (pentru greece12):