| mirela26 a întrebat:

sunt Mirela! lucrez ca Badanta in Italia de 4 luni pentru un batrin.De vreo 2 luni fiul batrinului(care locuieste in casa)se comporta altfel, e mai dragut, zimbeste mai mult(este recunoscut ca mai tot timpul mohorit, nervos)merge cu mine sa-mi cumpar haine, ma ajuta sa ma decid ce sa cumpar, ma scoate in oras, vorbeste cu prietenii sai despre mine, ma priveste tot timpul siau dat seama prietenii, familia. dar are logodnica! mie un pic mi-ar place de el dar sunt suficient de matura sa nu trag concluzii pripite.cred.Acum intrebarea :e posibil sa simta ceva pentru mine? Sifata de logodnica ma lauda, ma ia de mina, ma imbratiseaza.sunt confuza.astept raspuns, multumesc!

10 răspunsuri:
| BRG a răspuns:

Sărut mîna nu î ți fă iluzii, poate î ți este recunoscător pentru ce faci pentru tatăl lui, și bineînțeles se poartă frumos cu tine și de față cu logodnica lui, ca și ea să aprecieze și să te aprecieze pentru tot ce faci, dr dacă tu crezi că este altceva la mijloc, stai de vorbă cu el, este român? Și clarifică situatia, ca să nu î ți faci sperante. Mult succes și sper că te am putut ajuta. Cristi din Bucuresti.

| laury4ever a răspuns:

Nu te pripi in a trage concluzii. E posibil sa te placa e posibil sa nu te placa. Dar faptul ca are logodnica ar cam trebui sa te retragi sa nu mai accepti anumite gesturi de la el. Poate e doar recunoscator pentru ceea ce faci pentru tatal lui. Ai grija italienii sunt perversi. Sa nu doreasca doar sa te aiba si apoi sa ramana tot cu logodnica lui. MARE GRIJA!

| RedHeart a răspuns:

Din ce imi spui tu mie sigur are o atractie fata de tine, probabil s-a plictisit de logodnica si se indreapta spre primul refugiu care il gaseste acum daca astepti sa iti spunem daca "sa te bagi" sau "sa nu te bagi" eu unu pot sa spun ca "nu ma bag eu" e decizia ta nu vreau sa ti-o influentez in vreun fel... doar ca da, sigur te place!

| mirela26 explică (pentru RedHeart):