| Alinamiinima a întrebat:

Fetelor, este adevărat că sunteți înnebunite după bărbații cu penisul mare și care au metale/bile aplicate? Este adevărat faptul că un bărbat care are bile pe cară vă aduce pe culmile plăcerii atunci când faceți dragoste?

15 răspunsuri:
| Sofer a răspuns:

Nu la multe femei le place penisul mare ca le doare laughing

| alina2k18 a răspuns:

Nu, nu-mi plac bilele.

| IamJoKeR a răspuns (pentru alina2k18):

Știu eu ce-ți place ție, limbile date cu talent, hainsa vbwinking

| Marius22222222222 a răspuns (pentru alina2k18):

Ai incercat de zici ca nu iti plac?

| anonim_4396 a răspuns (pentru IamJoKeR):

Tu încă ești singur ba frate... Trist.

| danimarinescu a răspuns (pentru alina2k18):

Daca au dimensiuni mici și amplasate unde nu pot provoca dureri, cu lubrifiere indusă natürlich sau pe baza de apa. Sunt clinici medicale private care fac implant cu silicon medicinal. Daca un măr este stricat, nu înseamnă că toate sunt la fel

| Dana2103 a răspuns:

Nu neaparat. Daca il doare, tu crezi ca va avea erectii? Sau daca se infecteaza? Plus ca si pe femeie o poate rani la fel de usor.
Si nu, nu e neaparata nevoie de un penis cat mai mare ci de cineva cat de cat priceput si sigur pe el

| Michaeel a răspuns:

Cine dracu și-ar pune bile și metale in penis?

| Peachdelight a răspuns:

laughing)) sunt curioasa daca a experimentat cineva așa ceva
Am întâlnit și eu unu care avea prostii din alea, ghici ce? Era pușcăriaș laughing deci nu, nu cred. O fi adevărat? Nu am de unde sa știu da nici nu cred ca as incerca. Totul e frumos așa simplu cum e dat de la Dumnezeu.
Sexul e mai mult decât fizic, trebuie sa te stimuleze și la nivel mental.

| Amelya02 a răspuns (pentru Peachdelight):

Și eu am fost cu unul care avea o bila, și el a fost pușcăriaș? și nu, n are nicio relevanta bila. Bine, era groasa și se simțea fain.

| Peachdelight a răspuns (pentru Amelya02):