anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sal TPU, am cunoscut o fata mai exact în biserica foarte drăguță exact cum mi-am dorit am vb noi ceva timp cu ieșit prin orasi toate bune si frumoase într-o zi relatia noastra de prietenie a devenit o relatie serioasa 3 luni a foat cele mai frumoase momente petrecute împreună imi zicea ca ea nu ar renunta niciodată la mine pentru nimic în lume si ca ma iubește enorm de mult ca eu sunt acea persoana cu care vrea sa trăiască mereu si sa avem o familie pana acum 2 zile a inceput sa nu mai imi zica te iubesc erea mai distanta cu mine nu mai raspundea la mesaje si imi zice un te iubesc mai tras de par aseara ma suna sa imi zica ca nu mai vrea sa continuam aceasta relatie pentru ca eu nu am suficienți banii sa intretin aceasta relatie eu sunt incurcat acum si cu prima casa si necesita anumite cheltuieli si ea a zis ca nu vrea sa aiba pe cineva care nu are bani nu înțeleg de ce a mai continuat nu am suparato cu nimic lucrez ca bucatar chef am un salariu bun da ea erea tot pentru mine eream langa ea la bibe si la greu anulam anumite lucruri numai ca sa petrec timp cu ea si nu înțeleg unde am greșit help me

3 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Daca si astea din biserica fac asa e problema destul de grava. Inseamna ca si alte bunaciuni merg acolo sa zica iarta-ma doamne ca am facut menage a trois ( sex in 3) sau ca i-o dat **** la un refugiat care o avea de 30 cm

| NRazvan a răspuns:

Ai gresit persoana... Este singura greseala pe care ai facut-o, ai dat peste una care se uita dupa bani. Asa sunt femeile mai nou, nu le pasa de carte in speranta ca isi gasesc un prost care sa le intretina. Unele se multumesc cu mai mult altele cu mai putin. Intr-o relatie trebuie sa existe echilibru pe toate planurile sau in cel mai rau caz balanta sa fiefoarte putin inclinata.

| Malloryy a răspuns:

O sa o pedepseasca Dumnezeu laughing)