| Gopetto a întrebat:

Salut, am nevoie de sfatul unui barbat cu experiență. Sunt de ceva timp în relație intimă cu o persoană, care e și prietena mea. Cît este de important sexul pentru o femeie, în special orgasmul? Sunt începător și nu de fiecare dată reușesc să o aduc la orgasm. Uneori îmi e foarte greu să intru înăuntru, iar alte ori îmi e greu să mă abțin să nu termin primul.
Rog pe toți cei care pot să mă ajute să-mi scrie aici mai jos, în privat sau pe mail outsideparkmail@gmail.com

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Sexul si orgasmul la o femeie sunt exact la fel de importante ca la un barbat. Gandeste-te cum te-ai simti tu si fii sigur ca asa se simte si ea. Nu e un capat de tara, evident, dar nu e nici bine. Insa cu dragoste si intelegere, se rezolva toate.
Spui ca e greu sa o penetrezi. Asta inseamna ca ea nu e suficient lubrifiata din cauza lipsei preludiului bun (prea scurt si grabit sau prea lung si lipsit de imaginatie). Invata sa-i cunosti corpul, sa vezi ce o excita si sa apesi exact pe butoanele care o excita, intreab-o ce-i place, etc. Daca nu reusesti, folositi un lubrifiant pe baza de apa de la farmacie. Totusi, daca va iubiti, faceti dragoste numai cand va doriti amandoi foarte mult, in conditii normale (fara graba, teama, etc) si va protejati de sarcina (ca ea sa fie complet relaxata), nu e nici un motiv sa nu ajunga la un nivel normal de lubrifiere daca tu esti atent la preludiu si la ea.