anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am un fel de problema mai complexa care tine si de dragoste, dar si de prietenie. Acum sunt in clasa a 11-a si am 17 ani. Sa ne intoarcem in timp. Eu sunt elev la acest liceu din clasa a 9-a si fiind foarte timid nu am reusit sa imi gasesc un prieten sau coleg din clasa cu care sa pot vorbi mai mult, neavand subiecte comune.

In clasa a 10-a a venit un coleg nou, la fel de timid ca mine care nu cunostea pe nimeni. L-am bagat in seama si am descoperit ca avem extrem de multe in comun. Pana la sfarsitul lui 2016 eram ca niste frati, vorbeam foarte multe lucruri personale si faceam multe lucruri impreuna, desi nu stateam in aceeasi banca (probleme de organizare a clasei, irelevant). Pana la sfarsitul clasei a 10-a, si eu, dar si el nu am mai legat o astfel de prietenie asa de stransa cu altcineva in clasa.

Acum intervine dragostea: am o colega in clasa de care m-am indragostit foarte tare peste vacanta de vara, ea avand o personalitate pe care o consider eu perfecta (e foarte despteapta, inteligenta, frumoasa, harnica, implicata, iubitoare, nu e fitoasa, etc.). Nu prea vorbeam eu cu ea in afara de un "Buna!".

Revenind la prietenul meu, el a muncit putin peste vara si si-a luat un DSLR, fiind pasionat de fotografie. Intrand in clasa a 11-a relatia mea cu el a ramas neschimbata, fiind chiar putin mai puternica ca inainte. La sfarsitul lui octombrie s-a organizat o excursie cu clasa la munte, iar el fiind talentat la fotografie a facut multe poze, inclusiv colegilor, care au inceput sa-l bage in seama mult mai mult ca inainte. De aici a inceput sa se raceasca relatia mea cu el, eu devenind din ce in ce mai trist vazand ce se intampla. Din pura intamplare, parintii lui au inceput sa lucreze cu parintii fetei de care sunt eu indragostit, astfel prietenul meu si fata respectiva devenind prieteni. Fata respectiva, stiind de prietenia mea cu el, a incercat sa ma integreze si pe mine in grupul lor, dar prietenul asta a devenit brusc foarte distant cu mine, chiar respingator (intre ei NU exista atractie sexuala sau ceva de genul daca va intrebati; el sta cu ea fiindca e vazut mai bine). Ea ma tot baga in seama, chiar ma simpatiza, dar eu nu puteam sa intru in grupul lor din cauza prietenului.

Intrebandu-l de ce a devenit asa rautacios dadea din umeri si spunea ca sunt eu disperat dupa fata (ea nu cred ca stie ca sunt indragostit de ea). De curand mi-a zis direct ca el acum are niste standarde mai inalte, dandu-mi subtil de inteles sa stau departe de el/ei (aceste standarde provin de la faptul ca este vazut bine de cei din clasa, in urma evenimentelor la care le-a tot facut poze).

In ultima saptamana si fata a devenit din ce in ce mai rece cu mine, vazand probabil ca nu vreau sa intru in grupul lor (ea nu stie ca prietenia mea cu el e cam rupta si el ma tine departe de ei), si, desi ma invitase cu ceva timp in urma sa facem ceva activitatii impreuna, m-a exclus acum, facand aceste activitati cu el si alti prieteni de-ai ei.

De cateva zile, el ma ignora complet, deci prietenia e terminata cred; ea la fel...si mie imi e foarte rusine si ma simt prost fiindca eu cred ca ea crede ca eu sunt arogant de nu vorbesc cu ei.

Aici e ceva de genul: ea e in centru, nu stie nimic ce se intampla, el ma respinge pe mine, si ea crede ca eu nu vreau sa ii bag in seama laughing

Nu stiu ce sa mai fac, am pierdut un prieten cu, care aveam foarte multe in comun si ma intelegeam foarte bine; si sansa de a ma apropia de ea, dar acum lumea crede despre mine ca sunt si nesimtit si arogant laughing

M-a invitat mai demult sa fac revelionul cu ea si ceilalti prieteni din grup, dar cum nu m-a invitat la o banala iesire in oras, nu am mari asteptari de la revelion.

Nu prea pot trece peste, nu am alti prieteni, pun totul la suflet si totusi suntem colegi de clasa, deci ne vedem zilnic, rusinea mea o sa persiste.



Ca sa va faceti o vaga idee despre noi:

-suntem toti in primii 6 ca invatatura, ea fiind chiar prima in clasa

-nu fumam, nu bem, etc.

-avem multe chestii in comun, masini, politica, mecanica auto, tehnologie, pc, etc.

-suntem la un liceu in top 10 pe tara

-suntem la un curs extrascolar toti 3 si inca cativa din grupul ei (lor) de prieteni la care mergem saptamanal.



Cum pot sa-i explic ei care este adevarul, in conditiile in care nu mai vorbim absolut deloc si mie imi e rusine sa mai zic ceva fiindca si-a format o parere gresita despre mine? Vreau sa-i zic ca eu am tot incercat sa vin la activitatiile la care am fost invitat, dar m-a respins EL, fara ca EA sa stie. Multumesc mult daca ai citit!

Răspuns Câştigător
| AdrianaB1 a răspuns:

Am citit, si scuze dar vad ca stii sa te lauzi, dar de timid esti timid.
Si eu sunt timida uneori, si nu ma bag in diferite grupuri am o prietena cu care stau mereu si asa.
Poti sa fii distant nu e nici o problema, ceea ce cred ei este parerea lor.
Incearca tu sa te bagi in grupul lor, deexemplu 1-2 zile vei fi mai timid, apoi totul o sa fie foarte bine.
Ai o singura viata doamnee, de ce sa fii asa de timid?
Fii si tu mai răuț, nu fi asa de moale si poate ca totul va fi ok, mai ales ca ai avut șansa ca fata respectiva sa te bage in seama, să te adauge in grupul lor.
Sinceră să fiu, eu nici nu am inteles ce vrei tu de fapt, vrei in grupul lor, dar totusi esti timid, sau vrei sa te imprietenesti inapoi cu baiatul respectiv? SINCER chiar nu stiu ce vrei.
Prietenul tau o sa te respinga putin, dar dupa o sa fie ok.
Poti sa incerci sa vorbesti cu el, fii mai vesel si totul va fi ok.

1 răspuns:
| raculzodiacul4190 a răspuns:

Sinucidete