anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am un fel de problema mai complexa care tine si de dragoste, dar si de prietenie. Acum sunt in clasa a 11-a si am 17 ani. Sa ne intoarcem in timp. Eu sunt elev la acest liceu din clasa a 9-a si fiind foarte timid nu am reusit sa imi gasesc un prieten sau coleg din clasa cu care sa pot vorbi mai mult, neavand subiecte comune.

In clasa a 10-a a venit un coleg nou, la fel de timid ca mine care nu cunostea pe nimeni. L-am bagat in seama si am descoperit ca avem extrem de multe in comun. Pana la sfarsitul lui 2016 eram ca niste frati, vorbeam foarte multe lucruri personale si faceam multe lucruri impreuna, desi nu stateam in aceeasi banca (probleme de organizare a clasei, irelevant). Pana la sfarsitul clasei a 10-a, si eu, dar si el nu am mai legat o astfel de prietenie asa de stransa cu altcineva in clasa.

Acum intervine dragostea: am o colega in clasa de care m-am indragostit foarte tare peste vacanta de vara, ea avand o personalitate pe care o consider eu perfecta (e foarte despteapta, inteligenta, frumoasa, harnica, implicata, iubitoare, nu e fitoasa, etc.). Nu prea vorbeam eu cu ea in afara de un "Buna!".