anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vreau sa va intreb ceva si rog raspunsuri serioase cu bun simt, fara misto-uri. Sunt student in anul 2. Imi place de o colega, ne intelegem foarte bine, ne ajutam, ea e o fata cu bun simt, simpatica si silitoare. Vreau sa ii impartasesc sentimentele mele de iubire, sa-i propun sa fim prieteni, sa avem o relatie. Problema e ca, inainte de a face acest pas, nu stiu daca are prieten. Pe facebook nu scrie nimic ca ar avea, nici nu am vazut sau auzit ceva. Nu stiu, cum sa fac sau ce sa intreb? Mentionez ca sunt un baiat cam timid. Nu sunt genu care sa puna astfel de intrebari. As putea sa inventez ceva de genu ca sunt trist ca m-a parasit prietena si pe la mijlocul discutiei s-o intreb daca are prieten? Ar fi o idee? Sau sa zic sa-mi zica ceva idee mesaj\poezie care sa o scriu prietenei mele? Si apoi intreb daca are prieten? Trebuie ceva sa inventez dar... trebuie apoi sa-i explic ca nu am prietena, in caz ca nici ea nu are prieten. Este foarte complicat. As putea sa o intreb pe sora ei, dar mi-e rusine. Cum sa procedez?
Va multumesc! happy

7 răspunsuri:
| Auslesse a răspuns:

Intr-adevar,e cam complicat.
eu zic in felul urmator..nu bate vreun apropo cum ca ai avea prietena si vrei sa-i trimiti o poezie,sau cum ca te-ar fi parasit prietena sau mai stiu eu ce.
de ce zic asta? pentru ca,daca-i zici ca te-a parasit prietena,poate dupa aia,colega ta s-ar simti folosita,adica mna, nu stiu, poate gandeste ca vrei s-o folosesti ca s-o uiti pe "fosta".
Bate un apropo, dar sub alta forma, nu asa...gasesti tu ceva, prieteni comuni n-aveti?

| neutrino a răspuns:

Candva, nu demult, studentii erau crema societatii. Acum, s-a intors pamantul cu fundul in sus...

| Danysan a răspuns: