anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vreau sa va intreb ceva si rog raspunsuri serioase cu bun simt, fara misto-uri. Sunt student in anul 2. Imi place de o colega, ne intelegem foarte bine, ne ajutam, ea e o fata cu bun simt, simpatica si silitoare. Vreau sa ii impartasesc sentimentele mele de iubire, sa-i propun sa fim prieteni, sa avem o relatie. Problema e ca, inainte de a face acest pas, nu stiu daca are prieten. Pe facebook nu scrie nimic ca ar avea, nici nu am vazut sau auzit ceva. Nu stiu, cum sa fac sau ce sa intreb? Mentionez ca sunt un baiat cam timid. Nu sunt genu care sa puna astfel de intrebari. As putea sa inventez ceva de genu ca sunt trist ca m-a parasit prietena si pe la mijlocul discutiei s-o intreb daca are prieten? Ar fi o idee? Sau sa zic sa-mi zica ceva idee mesaj\poezie care sa o scriu prietenei mele? Si apoi intreb daca are prieten? Trebuie ceva sa inventez dar... trebuie apoi sa-i explic ca nu am prietena, in caz ca nici ea nu are prieten. Este foarte complicat. As putea sa o intreb pe sora ei, dar mi-e rusine. Cum sa procedez?
Va multumesc! happy

7 răspunsuri:
| Auslesse a răspuns:

Intr-adevar,e cam complicat.
eu zic in felul urmator..nu bate vreun apropo cum ca ai avea prietena si vrei sa-i trimiti o poezie,sau cum ca te-ar fi parasit prietena sau mai stiu eu ce.
de ce zic asta? pentru ca,daca-i zici ca te-a parasit prietena,poate dupa aia,colega ta s-ar simti folosita,adica mna, nu stiu, poate gandeste ca vrei s-o folosesti ca s-o uiti pe "fosta".
Bate un apropo, dar sub alta forma, nu asa...gasesti tu ceva, prieteni comuni n-aveti?

| neutrino a răspuns:

Candva, nu demult, studentii erau crema societatii. Acum, s-a intors pamantul cu fundul in sus...

| Danysan a răspuns:

Ok laughing.Nu e asa de complicat decat pare poti sa o intrebi in mod indirect sa vezi daca are sau nu iubit :Vreau sa mergem sa ne distram pe undeva -Vi si tu sau iti e ca iti faci iubitu gelos -Daca are va zice ca nu e vb de iubit si ca el e un baiat ok laughing. daca nu are o sa te bucure raspunsu happy. Daca aflii ca nu are o Inviti in Oras su apoi faci chino cu ea -dar daca nu te place probabil ca te agiti degeaba.O fata studenta daca nu te place fizic nu ai cum sa o faci iubita ta happy.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:


Ce mai tura vura mai studentule? Invit-o intr-un weekend acasa la tine sau la munte si cu asta basta! acolo esti doar tu cu ea si va puteti spune micile secrete, daca te refuza inseamna ca are tovaras

| 26Geo a răspuns:

Te duci frumos la ea,si o intrebi directhappy Faptul ca nu are pus la profil relatia amoroasa,e fiindca nu are,ar fi o idee,si ca nu ar interesa pe nimeni viata ei. Daca tot ai asemenea idei,si chiar vrei sa o impresionezi cu ceva,ca sa fii cu ea,iti spun doar atat: Invit-o in oras,la o cafea,vorbiti,ii spui ca iti place de o fata,ii faci si tu complimente,fara sa stie ca e vorba de ea,si vezi ce spune,apoi,la sfarsit,ii spui ca,trebuie sa fii sincer cu ea si ca ai omis sa-i spui cine e persoana,ca acea persoana e ea,si ca,daca o sa te refuze, nu ar fi o problema, ca vei intelege, dar, macar sa pastrati relatia de prietenie.Eu ti-am dat o idee, acum, faci ce vrei si spui ce anume vrei.Bafta,si as vrea sa aflu si raspunsul, negativ sau pozitiv.

| MakePeaceNotWar a răspuns:

Stiu despre ce vorbesti de partea cu timiditatea.
Uite, pur si simplu ori intrebi, ori nu intrebi.De ce te chinui sa faci scenarii care nu s-ar putea realiza niciodata cand poti sa termini cu subiectul cu o singura intrebare? Student in anul 2... nu mai fi copil.Creierul tau consuma o gramada de energie pe faza cu "Ce o sa se intample" pe care o poti folosii in alte scopuri.

| cirligvladimir a răspuns:

Invit-o la o cafea