anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

..Salutare TPU, sunt student, 19 ani. Pana acum nu am avut prietena. lucrul asta ma face sa cred ca ar fi ceva in neregula cu mine. Toti prietenii mei sunt intr-o relatie de ceva timp, iar eu sunt singurul care am ramas cu un picior pe dinafara. am incercat sa fac niste schimbari comportamentale -- de look ( de la serios si inteligent la rebel si naiv -- se pare ca acestea sunt trasaturile cautate de majoritatea fetelor, o da! Si acel aer de dominanta agresiva care nu pot sa il replic oricat de mult as incerca.) si nu am avut deloc succes la intalniri. Nu am avut o prietena pana acum dar tind sa cred ca stiu sa ma port cum trebuie -- educat si cu bune maniere (doar ca de cele mai multe ori lasa de dorit -- foarte demodat pentru noile generatii.) Am incercat sa fiu eu, am incercat sa fiu altcineva, si tot nu reusesc sa imi gasesc o prietena..sunt putin timid si nu grabesc lucrurile pe cat cred ca s-ar astepta de la mine (poate asta este sursa problemei.) ce ramane sa mai incerc? Sa mai astept pana la 30 de ani? Nu stiu ce sa mai schimb ca sa pot avea si eu pe cineva.

Răspuns Câştigător
| ancaval a răspuns:

In opinia mea, eu cred, ca nu exista om singur, Dumnezeu a lasat la fiecare perche.Iti zic cateva lucruri daca vrei sa asculti de ele, bine; daca nu, asta e.In primul rand sa nu ai pretentii la fete,alege fetele naturale, simple cu care sa te intelegi. In al doilea rand fi barbat, treci la subiect,sa nu uiti ca tu esti cel mai important intr-o relatie, barbatu-i stalpu. Daca ii zici la o fata lucruri frumoase,o intimidezi,ai puterea asta,o ai la mana,se pierde, atunci tu stii ce ai de facut mai departe. Sa nu iti fie frica sa fi indraznet, fetele is sensibile, cu doua vorbe frumoase, tu poti sa conduci totul asa cum vrei tu.

In concluzie, cred, ca te-ai putea descurca, toti suntem timizi, dar trebuie sa mergem mai departe. Fi barbat si gata, daca te refuza, nu trebuie sa renunti, mergi pana la capat.

Numai bine!