anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

..Salutare TPU, sunt student, 19 ani. Pana acum nu am avut prietena. lucrul asta ma face sa cred ca ar fi ceva in neregula cu mine. Toti prietenii mei sunt intr-o relatie de ceva timp, iar eu sunt singurul care am ramas cu un picior pe dinafara. am incercat sa fac niste schimbari comportamentale -- de look ( de la serios si inteligent la rebel si naiv -- se pare ca acestea sunt trasaturile cautate de majoritatea fetelor, o da! Si acel aer de dominanta agresiva care nu pot sa il replic oricat de mult as incerca.) si nu am avut deloc succes la intalniri. Nu am avut o prietena pana acum dar tind sa cred ca stiu sa ma port cum trebuie -- educat si cu bune maniere (doar ca de cele mai multe ori lasa de dorit -- foarte demodat pentru noile generatii.) Am incercat sa fiu eu, am incercat sa fiu altcineva, si tot nu reusesc sa imi gasesc o prietena..sunt putin timid si nu grabesc lucrurile pe cat cred ca s-ar astepta de la mine (poate asta este sursa problemei.) ce ramane sa mai incerc? Sa mai astept pana la 30 de ani? Nu stiu ce sa mai schimb ca sa pot avea si eu pe cineva.

Răspuns Câştigător
| ancaval a răspuns:

In opinia mea, eu cred, ca nu exista om singur, Dumnezeu a lasat la fiecare perche.Iti zic cateva lucruri daca vrei sa asculti de ele, bine; daca nu, asta e.In primul rand sa nu ai pretentii la fete,alege fetele naturale, simple cu care sa te intelegi. In al doilea rand fi barbat, treci la subiect,sa nu uiti ca tu esti cel mai important intr-o relatie, barbatu-i stalpu. Daca ii zici la o fata lucruri frumoase,o intimidezi,ai puterea asta,o ai la mana,se pierde, atunci tu stii ce ai de facut mai departe. Sa nu iti fie frica sa fi indraznet, fetele is sensibile, cu doua vorbe frumoase, tu poti sa conduci totul asa cum vrei tu.

In concluzie, cred, ca te-ai putea descurca, toti suntem timizi, dar trebuie sa mergem mai departe. Fi barbat si gata, daca te refuza, nu trebuie sa renunti, mergi pana la capat.

Numai bine!

| reihiuke a răspuns (pentru ancaval):

Da, ce te faci daca Dumnezeu ti-a lasat perechea in Jamaica?

10 răspunsuri:
| αndï a răspuns:

Orice om are niste standarde... Dai cu ele un nivel mai jos si poate o sa gasesti una potrivita big grin

| Elvina a răspuns:

Te inteleg perfect nici eu n-am prea avut prieteni, iar cei pe care i-am avut si-au cam batut joc de mine. Poate va veni soarele si pe strada ta. Bafta!

| aaffffffffffffffjkhjljh a răspuns:

Ba, sa mor, nu mai asculta toate cretinismele ce le spun astia, tu simte-te bine, incearca sa pari mai gagicar, fii mai modeste, eu cu asta agat o groaza de fete, fii modest! Prietenos, imprieteneste-te cu fete mai populare sa zic asa, si o sa ai sanse mari, si eu eram un fraier acum 3 ani, si acum am 90% din fetele pe care le vreau. Bafta, si nu uita ce ti-am zis!

| rusel a răspuns (pentru aaffffffffffffffjkhjljh):

laughing) hai ca asta e tare! dar daca da de una de aia care il mananca si de banii si si fite pe ea si figuri, pana la urma isi bate joc de el cum ar veni da? asa vrei tu sa ajunga baiatul asta?

| zxzx a răspuns:

Poate esti prea selectiv si incerci sa agati fete mai 'pretentioase'.
Eu zic sa te imprietenesti cu o fata care iti place si sa fiti doar prieteni pentru inceput, sa va simtiti bine, glume, etc...si apoi sa decurga totul la o relatie si sa discutati despre asta, ca va simtiti bine si ar fi bine sa incercati.
Poti vorbi cu un prieten bun sa te ajute in prin ati face cunostinta cu o fata pe care o stii deja dar nu aveti tangente sau cu una noua.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ramai cine esti in realitate.Nu incerc a sa imiti sau sa faci ceva ce nu te caracterizeaza.Curind,nu vei mai fi singur.Mult noroc.

| rusel a răspuns:

Hoo! daca n-ai avut prietena pana acum crezi ca e ceva neinregula cu tine? NO! n-ai gasit persoana potrivita si de aia.
nu te prefa ca esti altcine-va ca poate la un moment data iti va parea rau si tie si poate si partenerei pe care o vei gasi potrivita pentru tine!
eu daca as fii in locul tau m-as bucura, de cat sa fiu cu cineva care la un momnt data, intervin probleme, certa, discuti au mama....mai bine singura si linistita.
asa si tu de cat sa gesesti unu care, te inseala, care te certa, te enerveaza mai bine singur si linistit
nu iti pierde increderea ca natiunea e plina de fete, totii avem cat-o pereche potrivita! dar daca asteptam o so gasim, daca ne grabim o sa dam peste fel si fel...

| Angels151 a răspuns:

Buna! eu as zice sa gasesti o fata pe placul tau si sa iti fa-ti curajul sa o inviti in oras! E foarte bine daca esti tu insuti, pentru ca, de regula, o fata buna asta cauta de la un baiat. Trebuie sa fii putin mai agresiv cu cei din jur, ca ea sa se simta protejata. Si cel mai important lucru, sa fii romantic. Mult succes!

| hdjmfsncv a răspuns:

Salut.si eu am aceeasi problema ca si tine dar nu te ajuta cine scrie pe site nu pot fi ei in locul tau la inltalnire.bun sa-ti spun despre mine:am 23 ani sunt Dj si la fel si la mine mi.e frica s.a ma si uit la o fata da pai s.a o ating si s.a o imbratisez nu e vorba de banii cel putin la mine daca se putea cumpara iubirea pe banii era bine.boxe.le mele xa 3 costa 6 sute de mil nu m.as saraci si uite ca tot nu am.stiu e frumos foarte frumos cand apreciezi pe cineva il vrei langa tine pn la moarte si mai ales cand faci fericit pe cineva in fine.la mine nu mai e cazu.l stiu ca nu voi avea nici o data o fata din cauza timiditati si simt ca ma sufoc de nervi cand vad si eu p la nunti si majorate cupluri.si eu am fac depresie dar daca asa a vrut Dumnezeu sa n.am nu fac contra lui.pt tine incearca sa vorbesti cu ele gesturi frumoase dragute fara frica ai tot vitorul inainte si nu te gandi la sex gandeste-te la familie. bafta