| madutz90 a întrebat:

Viata ne ofera mereu surprize. Cred ca fiecare dintre noi stie asta. De cand am avut primul meu prieten (la 15 ani) viata mea s-a transformat intr-o telenovela. Nu am avut nici o relatie "normala" si toate au fost complicate sau le-am complicat eu, lucru la care ma pricep destul de bine laughing Si cum nici acum nu putea fi altfel, am decis sa va cer un sfat. Sunt la medicina veterinara in anul 2. In aceasta vara am facut practica si am fost extrem de atrasa de doctorul care m-a asistat pe timpul practicii. Se pare ca atractia a fost reciproca pentru ca dupa terminarea practicii m-a sunat aproape in fiecare zi si am vorbit la telefon cel putin 1 ora/zi. Pana acum nimic iesit din comun. Ne-am intalnit acum 2 zile si ne-am plimbat pentru a-l familiariza cu orasul (el locuieste in alt oras) apoi am fost in apartamentul unui prieten de-al lui, caci incepuse sa ploua. Am stat cu el pana la 1 seara, am ascultat muzica anilor '80, am baut sampanie... M-a sarutat si cand m-am uitat la el fericirea se putea citi pe chipul lui. Nu s-a intamplat nimic mai mult intre noi. Acum el ma tot suna se ne mai intalnim iar eu il aman pentru ca imi este frica. El are 32 de ani, eu 20. E posibil ca din toamna sa primeasca un post la facultate si sa-mi fie profesor. Ca si cum nu ar fi de ajuns eu sunt cu un baiat de varsta cu mine de aproape 2 luni. Nu-l iubesc dar el a pus foarte mult suflet si nu vreau sa-l dezamagesc. Ce ma sfatuiti sa fac?

6 răspunsuri:
| Zenithf a răspuns:

Da, esti cu capul in nori. Daca esti cu cineva, atunci nu-ti mai joaca ochii in cap dupa altii. Si sunt multe de discutat aici. Cum de exemplu, de ce doctorasul nu este insurat la cei 32 ai sai? Cine alege nu culege, sau cum era proverbul ala? Oricum, aventura contiuna, tine-ti capul bine pe umeri si vezi cum va fi episodul urmator.

| Damian a răspuns:

Urmeza-ti inima nu capu, doar asa vei fi fericita

| Lorien_2084 a răspuns: