| vidiuta a întrebat:

Buna!
Am o problema pe care nu reusesc sa o rezolv fara ajutorul vostru.Am mai afisat o intrebare referitor la problema mea insa doresc sa va spun intreaga poveste ca sa stiti exact despre ce este vorba.Incep prin a spune ca sunt studenta si am intampinat probleme la un examen de fapt acel examen consta in prezentarea unui proiect de cercetare pe care l-am inmanat profesoarei prin intermediul unei colege, pentru ca profa nu a venit la examen pe motiv ca avea o sora bolnava.Mare mi-a fost mirarea cand am primit rezultatele cand am vazut ca am fost premiata cu un 4. A mai primit 4 inca vreo 2 colege.Sa nu uit sa spun ca absente nu aveam la cursul dansei pentru ca spusese ca nu ne va primi la examen.In cele din urma mi-a trecut supararea si asteptam sa merg la restanta, dar era o problema erau afisate la secretariat 2 date in care sa ne prezentam la restanta insa fara ora si fara a specifica la ce materie.Acum ce era de facut pentru ca secretara era in concediu asa ca m-am hotarat sa o sun pe profesoara dar in zadar ca imi inchisese in nas.Am trimis un email profei bineinteles cerandu-mi scuze ca o deranjez si rugand-o frumos sa-mi spuna can sa ma prezint la examen, si imi da raspuns ca pot sa ma prezint in 2 date cand doresc.Merg eu frumos cu proiectul, cu un altul bineinteles, la restanta si mai merge o colega.Imi cere profa proiectul se uita putin pe cuprins si imi arunca proiectul in nas si imi zice ca nu-i bine.Eu o intreb frumos,, ce mai exact nu-i bine", iar ea imi spune,, nu stiu tu trebuie sa stii, la revedere ne vedem la anuu" iar eu ies din sala de examen foarte suparata.La cateva minute ma suna colega care fusese si ea cu proiectul si imi zice ca ei i-a dat 6, erau facute bine etapele doar ca nu a avut tema pe care i-a cerut profa pentru ca nu prea venea la scoala si nu a stiut ce sa faca. Ce m-a enervat cel mai tare este faptul ca ei i-a dat 6 iar mie nimic desi eu am facut si proiectul colegei.Am trimis un email profei in care am in