anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am si eu o problema si sunt nelamurit, sunt la liceul Petrache Poenaru din Balcesti Jud Valcea si tocmai am trecut in clasa a 10-a, sunt la profil mecanic, dar as vrea sa ma transfer la bio-chimie, dar nu stiu cu ce medie se intra acolo, ma puteti ajuta cu un raspuns?, va rog

3 răspunsuri:
| KarmaPolice a răspuns:

Daca profilul bio chimie este tot in cadrul liceului unde esti tu, atuncea te duci la secretariat si le spui ca vrei sa te transferi, iar ei iti vor zice daca ai medie ca sa te transferi, daca mai au locuri, ce diferente trebuie sa mai dai si de ce lucruri mai este nevoie.
Daca nu este in cadrul liceului tau, atuncea cauta liceul pe internet si trimiti mail la secretariat, ii suni sau te duci la secretariatul acelui liceu persoanal
Numai ei sunt in masura sa-ti zica exact cu ce medie se intra deoarece aceasta variaza in fucntie de liceu si de numarul de locuri pe care-l au

| gabriel3982 a răspuns:

Vreau sa stiu ce medie imi trebuie pentru un transfer la bio-chimie, media mea anuala este 7, 18, pot intra cu media asta?, asta vreau sa stiu, si cate ore de mate se fac acolo?

| gabriel3982 a răspuns:

In cadrul liceului meu este si profil de bio-chimie