| Andi2003 a întrebat:

Scuze daca am gresit categoria. Am o întrebare. Sunt un elev care invata constant si chiar "prind" repede ce se preda la scoala. Dar am o mica "mare" problema. La materiile de real in special, la teste stiu sa fac problemele de fizica, chimie, mate, info etc. Dar mereu mi se întâmplă sa greșesc la calcule, sa înlocuiesc gresit datele din problema, sa uit sa specific cate ceva si chestii de astea care nu par sa fie semnificative la prima vedere. Dar se aduna si ajung sa nu mai iau nota la teste la care speram sau de cat am invatat sau am știut. Iar eu, de exemplu, sunt la profil intensiv informatica si se știe daca uiti ceva intr-o problema de informatică, in cazul meu mi se întâmplă mereu din cauza emoțiilor, site-ul, pbinfo daca stiti, iti va da 0 puncte, chiar daca ideea de rezolvare e foarte buna. Fiindcă noi dam teste online pe pbinfo, a devenit o "problema" ce mi se întâmplă, pe care trebuie sa o rezolv neapărat. Aveti vreo idee ce ati putea sa fac? Chiar imi doresc sa nu mi se mai intample asa ceva. E păcat totuși sa gresesti la anumite calcule, pentru ca vor veni examene importante in viata mea si poti pierde puncte si numai câteva sutimi sunt foarte importante... Stiu ca poate voi fi criticat pentru ce am scris aici, dar asta este situația. Multumesc daca ati îndurat sa cititi tot ce am scris aici! Funda celui mai bun sfat!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| EuSuntRobertel a răspuns:

Salut Andrei! Ma gandesc ca esti putin emotiv si de aceea te cuprind emotiile si le incurci...