| Ellena a întrebat:

stiu ca multi de pe acest site sunt elevi.as vrea sa stiu parerea acestora, si nu numai, in legatura cu profesorii de la clasa.care ar trebui sa fie 5 calitati ale unui profesor sa fie preferat?

Răspuns Câştigător
| larisa_6959 a răspuns:

- sa stie sa predea astfel incat sa elevi sa intelega

-sa faca din orice subiect unul interesant, captivant, care sa-i atrga cu adevarat pe elevi ca ei sa nu invete pentru nota ci din interes

-sa dea notele corect, sa nu discrimineze

-sa-si aproppie elevi cat de mult poate de el, sa-i intelega, sa-si aduca aminte cum era pe vreme cand mergea la scoala, sa se puna in pilea elevilor, sa incerce sa gandeasca ca ei

-sa fie dur cand e nevoie, dar sa nu fie absurd

11 răspunsuri:
| psiholoaga a răspuns:

In primul rand, sa fie el creativ, spontan, entuziasmat de ceea ce face. Pe urma, o sa vina de la sine pasiunea cu care preda si incurajarea celorlalti sa fie creativi.

| Bacemi a răspuns:

Parerea mea e ca un profesor ideal ar trebui sa :

- imbine materia cu propriul stil de predare pentru a iesi din rutina

- fie intelegator la inceput dar apoi sa se faca inteles ca poate fi si dur

- sa vorbeasca frumos si sa incurajeze elevii

- sa puna notele corect

- sa incurajeze elevii cu teme extra dar care solicita o abordare personala si nu copiat de pe net

| xibalba a răspuns: