| CristinaG19 a întrebat:

Sunt clasa a 10-a și aș vrea din semestrul al II lea să mă mut la alt liceu. Media mea de admitere la liceu a fost 8, 58, deoarece m-am stresat foarte tare cu examenul și m-am panicat și repezit la examen. Unul dintre motivele pentru care as vrea sa plec este colectivul care nu îmi place. Deranjeaza foarte mult ora si este prea multa libertate. Multi dintre profesori sunt prea indulgenți chiar și când elevii încep să răspundă inadecvat. Vreau să mă mut la Nicolae Iorga sau Grigore Moisil. Anul trecut am avut media 9.00. Voiam sa vă întreb: Cum sunt colegii și profesorii la aceste licee? Sunt licee serioase cum se spun? M-ar accepta colegii sau și-ar bate joc de mine doar pentru ca zic că nu sunt de nasul lor fiindca nu am avut noroc?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Despre Moisil pot spune numai cuvinte de lauda, am prieteni acolo si sunt foarte multumiti ( tot a 10-a ) din cate am inteles nu sunt stresati cu temele, invatatura prea mult. e un liceu foarte frumos si interior si exterior si foarte curat.

5 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca sunt cele din Bucuresti iti pot da detalii despre Moisil despre Iorga nu stiu daca sunt din alte localitati nu imi dau cu parerea

| CristinaG19 explică (pentru anonim_4396):

Da, sunt cele din București. Scuze, am uitat să menționez. Despre Moisil aș vrea, te rog

| CristinaG19 explică (pentru anonim_4396):

Da, as vrea sa aflu mai multe despre Moisil, te rog

| anonim_4396 a răspuns (pentru CristinaG19):

Despre Moisil pot spune numai cuvinte de lauda, am prieteni acolo si sunt foarte multumiti ( tot a 10-a ) din cate am inteles nu sunt stresati cu temele, invatatura prea mult. e un liceu foarte frumos si interior si exterior si foarte curat.

| udrescuf a răspuns:

Da sunt niste licee serioase cu profesori foarte ok care isi respecta elevi, elevi foarte ok si te rteaba. Doar uita-te.

| Feitan a răspuns: