| ioanarosuuuu2005 a întrebat:

Bună! Sunt eleva in clasa a 12-a si imi doresc sa dau la facultate in Bucuresti la psihologie. Oscilez intre snspa si unibuc. Ce imi recomandati? Care sunt diferentele, avantajele si dezavantajele celor doua? Va multumesc anticipat de raspuns!

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Păi nu mai știu ce facultăți mai sunt pe la SNSPA și cum se mai dă admiterea pe acolo.
Dar la psiho la UB am fost eu, 2 ani și deși eu nu am avut cele mai faine momente acolo, eu una îți recomand faculta asta.
Prin 2014, când am dat eu, noi am prins cu examen scris/"povestit" cu itemi elaborați. De prin 2017 sau 2018, am înțeles că s-a adăugat examen grilă. Deci e mult mai ușor. happy Dacă știi basicul, ai posibilitatea să intri lejer chiar și la buget. happy Examen pe vremea mea se dădea din psihologia de a 10-a, pe care de asemenea o reiei ca materie de studiu (dar mai aprofundat) în primul an, precum : percepții, senzații, reprezentări, memoria, gândirea, atenția, limbajul, imaginația, personalitatea, afectivitatea.
Așa ca și facultate, e ok, chiar înveți multe lucruri. Profesorii sunt și, și.

La SNSPA, am dat funny și acolo examen, dar acolo nu luasem de trecere, și nu mai știu eu pe ce am dat examen, cred că era ceva cu relații publice și pe atunci, tot în 2014, se dădea examen la faculta asta, la alegere între română, istorie, logică și cred că era și psihologia, deoarece eu cum voiam la psihologie, oarecum și deja dădusem și bacul pe psiho, o alesesem tot pe aia, dar acolo am luat chiar mai puțin decât luasem la facultatea de psihologie.
Așa ca și ramuri, mai era parcă publicitatea și științele politice la SNSPA, dar ți-am spus, ce-mi mai amintesc, nu știu ce mai e acum.
Dar din câte știu, la SNSPA, se dădeau examene grilă.
Mai multe nu știu ce să-ți spun.
Spor și succes! happy

2 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

SNSPA e mai mult o fabrică de diplome. Nu prea găsești de lucru în domeniile pregătite de ei (decât cu mari pile).