| OnnyMady a întrebat:

anul asta intru clasa a 9. Vreau sa ma duc la cel mai bun liceu din oras la primele clase, si am 2 optiuni ori ma duc la mate info intensiv informatica ori intensiv engleza.Clasa de engleza este cea mai buna din liceu, anul trecut ultima medie a fost 9.70 in timp ce la info a fost 9.55, iar engleza nu e o problema pentru mine.Eu as vrea sa stiu(din experienta voastra)ce ar fi mai bine sa fac,ce sa aleg? Informatica nu am facut deloc in generala,nu am idee ce vom face acolo...
Tin sa mentionez ca eu sunt genul de elev care prinde mult din clasa,nederanjandu-se prea mult cu invatatul acasa, cu toate ca atunci cand trebuie aprofundez.Asa ca ce ma sfatuiti engleza sau info?

Răspuns Câştigător
| sebipopescu1 a răspuns:

Eu sunt la mate info intensiv engleza si pot spune ca nu as alege alt profil. pana la urma le inveti pe amandoua si engleza si informatica, in schimb la mate info intensiv nu prea e engleza adica sunt mult mai putine ore si plus ca la intensiv engleza ai si o ora foarte interesanta de istoria angliei americii geografia lor si cultura si civilizatie, depinde de semestru si e foarte interesant

8 răspunsuri:
| papys44 a răspuns:

Matematica de clasa a9a u este gra.Te-as sfatui mai degraba "mate info intensiv informatica"iar la informatica inveti cum se fac algoritmii..Intensiv engleza? Nu stiu. Va trebui sa vorbiti in engleza ceea ce presupune cunoasterea timpurilor verbale si a listei de verbe neregulate(toate verbele pe derost) 175 verbe fiecare cu 3 forme..Depinde daca iti place comunicarea. in societate sau... efortul psihic..Nu vreau sa iti influentez in niciunfel viitorul..acestea sunt decizii pesonale!

| Buburuzăăăă a răspuns:

Info, iar dupa poti sa faci tu niste cursuri de engleza pentru a te perfectiona happy funda>?

| dogslover a răspuns: