| blackandblue44 a întrebat:


Deci, in primul rand am nevoie de ajutorul vostru puppy dog eyes.
Am trecut clasa a 8-a si pana acum am avut media peste 8, 50. happy. Acum ca o sa dau examene. nu prea ma descurc la matematica, si o sa fac pregatire multă in clasa a8-a.
La romana pot scoate 8-9 la mate nu stiu sigur cat.
Asa ca am nevoie de niste licee din ploiesti cu profil de filologie care sa fie destul de acceptabile ^…^.

1. De liceul Spiru Haret ce parere aveti?
2. La ce dai bac daca mergi pe profil economic? Dar turism si alimentatie? Hmm. Dar cel administrativ?

VA ROG SA MA AJUTATI. DAU FUNDITA PENTRU CEL MAI BUN RASPUNS. CELELALTE RASPUNSURI VOR PRIMI VOT!
Multumesc, anticipat!

2 răspunsuri:
| blueangel99 a răspuns:

1. Spiru Haret a ajuns ca vai de el. Intr-adevar, mai sunt niste profesori de matematica buni pe acolo, din cate am auzit, dar banuiesc ca pe tine nu te intereseaza matematica.
2. Astea cu bacul se tot schimba, asa ca pana ajungi tu intr-a XIIa mai e...
Anyway, la economic dai bac la :
romana(scris+oral), mate M2, engleza oral, aptitudini PC + materie la alegere(geografie/istorie/economie)

La turism/alimentatie dai asa:
romana, mate, engleza + economie/psihologie/logica(una la alegere)

Cat despre licee cu profil bun de filologie, ar fi asa :
Caragiale(filo engleza, si filo franceza)
Mihai Viteazul (engleza, franceza)
Cuza(engleza, franceza)
Jean Monnet (spaniola, engleza, germana)
Nichita Stanescu (filologie simplu)
Okay, poate o sa fie greu pentru tine. ca ziceai ca ai 8.5 media din gimnaziu, dar media de absolvire nu prea se mai ia in calcul(25 % -nu iti salta si nici nu iti trage media in jos prea mult). Depinde de tine ce o sa faci la examen, daca iei peste 8.5 la fiecare examen, atunci ai sanse sa intri la unul din liceele astea.

Succes! Sa auzim de bine!

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

La profilul "Servicii"/"Turism şi alimentaţie" dai BAC/examen SCRIS "obligatoriu" din Română şi Matematică!

Iar la proba la alegere a profilului şi specializării – proba E)d) – probă scrisă - poţi alege între : Geografie, Logica si argumentare, Psihologie, Economie; vezi Anexa 1 de la linkul :
subiecte2011.edu.ro/bacalaureat/Legislatie/Ordin_4800-31-08-2010.zip


ÎNAINTE de acestea vei da ( obligatoriu ) COMPETENŢELE lingvistice si digitale :
* "proba A: proba orala - Proba de evaluare a competenţelor de comunicare orala în limba româna

* proba C: (proba orala, scrisa si
practica) - Proba de evaluare a competenţei lingvistice într-o limba de circulaţie internaţionala studiata în liceu

* proba D: proba scrisa/practica - Proba de evaluare a competenţelor digitale".


Asta, dacă NU se schimbă Metodologia/legislaţia până vei da tu BAC-ul happy


Toate cele bune.