anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt clasa a 10-A profil matematica informatica, astazi am avut biologie(materie la care inca de la inceputul anului am lipsit noi"clasa" sau profesorul)am fost anuntati ca teza se va da maine din toate lectiile la care nu am fost prezenti.Imi puteti face o lista cu titlurile lectiilor predate pana in prezent? Este urgent, multumesc anticipat!

3 răspunsuri:
| peticel20 a răspuns:

Vorbeste si tu cu colegii care au fost.Sunt profesori care predau doar anumite lectii din manuale, sunt unii care predau tot.N-ai zis nici macar la ce liceu esti ca sa ne facem o parere, profesorul... poate a invatat cineva acolo si isi mai aduce aminte.De unde sa stim noi ce ti s-a predat tie pana acum? Intrebare de zece puncte...D'oooooh.

| Lavinia1 a răspuns (pentru peticel20):

Raspuns de zece puncte...intrebam de lectiile predate voua, banuiam ca este evident.Am specificat mai sus ca am chiulit cu clasa.

| peticel20 a răspuns:

Predate cui voua, mai fata? La ce liceu? La ce profesor? Din ce manual? Mai treci pe la scoala ca se pare ca ai nevoie, drept dovada.Mi-e greu sa cred ca de la inceputul anului nu are NICI UN ELEV toate temele sau macar idee despre ce se da.Stii ca nu ai voie sa postezi cereri despre sau in ceea ce priveste scoala si temele? Mai citeste si tu inainte sa postezi si, repet, ca poate n-ai inteles : trebuie sa existe cel putin o persoana, un tocilar cum il numiti voi, ca dupa temperament sigur faci parte din cei populari care habar n-au de capul lor, dar nah, care sa stie ce se da la teza.Nu pot sa-ti urez bafta ca nu meriti! Sper sa iei o nota pe masura invatatului ca avem nevoie de cameriste si femei de serviciu! O seara buna!