anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

sunt elev de clasa a 8-a si imi place foarte mult informatica. Stiu ca exista profil mate-info dar nu cred ca merita atata efort, pentru ca este bacul acela de M3 la mate si nu cred ca are rost sa invat atat la matematica cand eu nu vreau sa am treaba cu ea, ma intereseaza informatica, exista vreun profil in afara de mate-info, cu informatica macar 1-2 ore? Si in orice caz daca nu oricum ma duceam la cursuri si urmam dupa o facultate de info. Fara sa ma complic cu atata matematica si materii inutile. Sau mai bine zis, exista profiluri in afara de mate-info unde poate sa fie info intensiv? Va rog sa imi dati si sugestii de profiluri daca se poate. (De preferinta fara franceza si desen). Si daca se poate recomandari de licee din Ploiesti unde pot sa am o viata usoara, nu sa imi fie greu si sa nu am timp mai de nimic in afara de invatat. Scuze pentru atatea rugaminti, dar sunt putin panicat si trebuie sa ma decid pe ce profil sa ma duc.

9 răspunsuri:
| GabiDumitrescu a răspuns:

Tu crezi ca la facultatea de info scapi de mate? Oh, boy, cit te inseli. Si eu aveam cam aceeasi abordare ca tine. In 1999 am intrat la facultatea de informatica. Informatica pura, teoretic, nu mate-info. FFWD to 2020, inca nu am terminat-o. Fii baiat destept, du-te la mate-info si trage de tine cit poti de tare, sau fa filologia si pregateste-te pentru o cariera stralucita la McDonald's ("ma intereseaza decat informatica". serios? in halul asta te exprimi?). P.S. Sper ca engleza nu te deranjeaza si asta. Perfectioneaz-o cit mai repede, ca exista potential serios de facut bani fara sa fii programator daca scrii bine. Uite ce mi-a trimis un coleg mai ieri, ca sa iti faci idee: "750 word article for $300, 1500 for $600. If someone wants to ghostwrite or co-write with me, let me know."

| DizzoRO a răspuns (pentru GabiDumitrescu):