| Curious2 a întrebat:

Buna tuturor, acesta intrebare este adresata romanilor care traiesc in afara granitelor tarii.
In tara in care locuiti dumneavoastra, exista facultati de drept, de economie, de biologie, de litere, de jurnalism, de filosofie, de matematica, de informatica, de medicine?
Si acolo exista examen de bacalaureat?
Si acolo exista avocati - absolventi ai facultatilor de drept, matematicieni-absolventi ai facultatilor de matematica, filologi-absolventi ai facultatilor de filologie, medici-absolventi ai facultatilor de medicina etc?

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu, numai in Romania avocații sunt absolvenți de drept si matematicienii absolventi de matematica.

In Germania avocatii sunt absolventi de medicina. Fizicienii absolventi de psihologie si fii atent medicii absolventi de construcții.

Si fii atent. Franta nici nu are facultati. Toti se duc in Belgia la facultate

| Catrice a răspuns:

Nu știai ca românii sunt genii? Prin urmare doar noi avem facultăți si cercetătorii ăștia de au descoperit covidu is fake.

| johnnny123 a răspuns:

Nu... Nicaieri in lume nu mai exista facultati de medicina, matematica, drept, etc. Numai in Romania.

In restul lumii oamenii locuiesc in pesteri si sunt inca in stadiul de vanatori-culegatori. Spera ca in urmatorii 100 000 de ani sa descopere focul, roata si agricultura.

Ironia sortii face ca tu te-ai nascut in Romania, cea mai avansata tara din lume, desi intelectual te afli in stadiul de om al cavernelor.

| NietzscheFrumosSiDesteptSunt a răspuns:

Ce note ai la geografie si istorie?

| Curious2 explică (pentru NietzscheFrumosSiDesteptSunt):

Am note foarte bune, dar eu nu am calatorit niciodata in afara granitelor tarii, in afara Romaniei.
Tu ai studiat in strainatate, adica ai facut scoala in afara Romaniei?
Daca da, te rog sa imi scrii cum a fost.
Cum ti s-a parut?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

1.In toate tarile exista facultati de matematica, medicina, jurnalism etc.