| OVIDIU1357 a întrebat:

Bună ziua, am o problema care mă face să mă întristez. Sunt clasa a 8-a amuș a noua și nu știu nimic la școală, absolut nu învăț bine deloc deoarece din clasa a 7 am făcut lecții online și nu am înțeles nimic. Adica am rămas în urmă, vreau să învăț dar nu pot, nu știu nimic, nu înțeleg nimic, puteți va rog să mă ajutați cumva să mă apuc de carte că vreau să învăț dar nu pot, va rog să mă ajutați cumva să rezolv aceasta problema. Trăiesc în Moldova

7 răspunsuri:
| LisaJulie a răspuns:

Îți poți permite meditator la romana și matematica? Cel mai bine se învață cu meditator dar ai și obținuea de a cauta lecții la romana și matematica! Sunt mulți profesori pe YouTube și explica destul de bine

| EestiSodalane a răspuns:

Salut Ovidiu! Nu te panica! E foarte ușor să înveți paralel cu școala happy.Ba chiar sunt sigur că tu te poți educa mult mai bine decât o face tâmpenia aia de școală.

În primul rând îți recomand să cauți manuale online la orice materie vrei să înveți. Dacă cauți pe Google "Manual matematica clasa a 8-a" îți va apărea un link de download PDF a unui manual destul de bine făcut după părerea mea. Dacă ți se pare că citești manualul fără să înțelegi mare lucru din el, din nou, nu te panica! Nu e din cauză că îți lipseste inteligenta sau ceva de genul. Sunt sigur ca esti inteligent. Problema e că s-ar putea să ai lacune din clasele mai mici. Caz in care recomand sa descarci manuale de a 7-a, de a 6-a, sau de a 5-a. Nu trebuie sa stai să înveți din ele, doar să le citesti ca pe un roman. Să le parcurgi si sa vezi ce stii si ce nu stii. Cand identifici o informatie cu care nu esti familiar o înveți și pana la urma o să ajungi să fii familiar cu ele.