| eu009988 a întrebat:

Ce se intampla daca un student in anul I, in primul semestru, are 10 restante? Cand este sesiunea de restante?

14 răspunsuri:
| Lucian4 a răspuns:

Sa inteleg ca nu ai ajuns student inca? ai impresia ca vei avea 10 discipline intr-un semestru? Poate doar la medicina dar nu cred asa ceva

| eu009988 explică (pentru Lucian4):

Sunt student si sunt 10 discipline.

| Lucian4 a răspuns (pentru eu009988):

Poti da in sesiune de restante din primavara. Din cate imi amintesc cateva restante din sem I, pot fi lasate pentru sesiunea de restante in sem II, Nu stiu daca ai timp de toate in sem 1. Tot anul trebuie 180 pct ects. Intreaba la secretariat. Daca ai picat la toate e cam greu... Ce facultate faci de are 10 discipline pe sem?!

| eu009988 explică (pentru Lucian4):

La Psihologie sunt. Deci nu ma da nimeni afara pentru ca nu am examenele luate. Asta ma interesa. happy Am timp pentru toate, eu stiu materia, dar am fost nevoit sa lipsesc. Voi lua MemoPlus laughing

| Lucian4 a răspuns (pentru eu009988):

Ok

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

In acest caz, studentul depune la secretariat cerere de parasirea a facultatii.

| barbar a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu mai este necesară nici o cerere!

| eu009988 explică (pentru barbar):

Nu pot sa dau examenele in sesiunea de restante?

| eu009988 explică (pentru anonim_4396):

Pai daca doresc sa continui?
Nu se considera restante pe care le pot da in sesiunea de restante?

| barbar a răspuns (pentru eu009988):

Ești anul 1? Depinde de nr. de credite pe care le ai de la facultate. Daca ai 10 restante, asta înseamnă că nu ti-ai luat nici un examen. Din credite-le alea poți să dai examene-le și anul viitor, nu numai în restante. Dar, totuși, trebuie să ai niste examene luate. Și să te incadrezi in limita aia de credite.

| eu009988 explică (pentru barbar):

Sunt anul I, semestrul I, am scris in intrebare. Nu prea am inteles ce spui.