| Thisismetoday1 a întrebat:

Este cineva student la facultatea de psihologie din cadrul universitatii Hyperion?
Care este metodologia de admitere se da examen, interviu ceva? Cum sunt profesorii? Este o facultate ok sau ar trebui sa merg la o alta facultate?

Răspuns Câştigător
| Anonim2136493 a răspuns:

Nu știu cum este la Hyperion, dar eu sunt studenta la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Specializarea Psihologie la Universitatea,, Alexandru Ioan Cuza" din Iași. Am intrat pe loc de olimpic, prima pe facultate și pot spune ca este o instituție cu profesori extraordinari ce reprezintă, de altfel, 80% dintre autorii romani ce scriu tratate de specialitate la psihologie și pedagogie.

Am un orar încărcat și teme pe măsura. Practic, dacă vrei sa îndeplinești toate cerințele de la A-Z vei fi ocupat/ă non-stop. Studiez foarte multe discipline interesante și nu ma plictisesc niciodată din a citi.

Ca activități nonformale, ai o varietate din care poți alege: cursuri gratuite la casa studenților, alăturarea intr-o asociație studenteasca unde ai parte de foarte multe proiecte de voluntariat (eu de exemplu m-am înscris la practica psihologică in spital), profesorii din facultate realizează studii de cercetare, iar dacă ești interesată sa fii și tu cercetător te poți alătura echipei etc.

Nu contest calitatile universității Hyperion, dar și aici, in România, avem parte de universități de top pline de cadre didactice dedicate! Dacă te pasionează psihologia, o poți studia oriunde. Vei realiza intr-un final ca ce e important este sa ai familia aproape, pentru ca la necaz e greu sa stai departe de casa și sa nu poți fi alături de ei când au cea mai mare nevoie de tine. Mult succes!

0 răspunsuri: