| Ionut659 a întrebat:

Bună ziua, eu sunt un elev de clasa a 7a și pot spune că sunt foarte stresat, în 2 zile am dat 3 teste și am fost și ascultat. Problema e că mâine trebuia să recapitulam totul pentru un test următoarea zi dar... s-a hotărât să ne dea testul mai devreme, adică mâine alături de încă un test pe care trebuie să îl dăm tot mâine. Primul test este de 17 pagini (de învățat pe de rost!)! Iar al doilea care era normal să fie mâine are 2 pagini. Am fost anunțat de-abia acum în legătură cu testul de 17 pagini și vrea să ne dea și probleme pe care nimeni nu le-a înțeles+ definiții! Menționez că de vreo 2 zile nu mai am timp liber! Nu pot face nimic altceva! Există vreun drept care este contra acestui test care a fost restabilit pentru mâine chiar dacă săptămâna trecută a zis că îl dăm joi? Vă rog rapid,trebuie să am un drept ca elev la o pauză, un articol, ceva, vă rog!

6 răspunsuri:
DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Evident, ai dreptul sa nu faci aceste lucruri. Nu te obliga nimeni happy Doar ca probabil o sa iei note mici.

Cu totii am trecut prin astfel de lucruri, mai mult sau mai putin. Daca ai stii ce urmeaza... oho thinking


Legat de partea legala, nu, este absurd sa intrebi asta. Desi este normal pentru tine, adica... vrei sa cunosti anumite lucruri. Nu este un lucru rau.


Gandeste-te, ca adult exista sansa sa nu ai timp... nici de dormit uneori seara.


Dar inca odata, aceste lucruri le faci ca vrei tu. Daca te distrezi in timp ce faci aceste lucruri, si nu te stresezi... ca oricum, fie ca te stresezi, fie nu, ele tot o sa treacawinking


Bafta! ^_^

| Ionut659 explică (pentru DoarBogdan):

Dar are voie să dea un test chiar dacă la celălalt nu ni sa zis notele?

| DoarBogdan a răspuns (pentru Ionut659):

Pai de ce nu? Da. big grin

| Catrice a răspuns:

Ce pauze mă, n-ai pauze între ore, o grămadă de timp după școală...

| Adrian5575 a răspuns: