| DenisaDeny2008 a întrebat:

Care credeți ce e cea mai ușoră metoda de învățat eficient pentru scoala?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bănuiesc că ești elev. Eu sunt profesor și încă mă întreb și eu asta. Încă mă întreb cum să-i fac pe elevii mei să mai învețe, simt că nu-i pot atrage cu nimic, sunteți o generație cu multe provocări, dragilor.

Dacă ar fi totuși să-ți ofer niște informații din ce mai știu de la psiho și peda, ar fi următoarele :

Informațiile structurate/schematice se rețin mai ușor decât cele complexe.

Începutul și finalul unui material de studiat se reține mai ușor.

Studiatul des și puțin te ajută mai mult decât cel rar și într-o cantitate mai mare, dar totuși dacă este a doua variantă, să ai în vedere ca după studiul intens să îți iei o pauză ca să dormi. Se spune că după un învățat intens, dacă dormi, creierul asimilează mai mult.

Se spune că dacă după un studiu la fel de intens, elevul se dedică imediat după studiu, unei activități plăcute lui, hobby sau ceva care îi oferă plăcere multă, la fel, intensitatea celor studiate înainte scade.

E de preferat ca atunci când înveți sau studiezi să nu stai în poziții de odihnă, deoarece e dovedit că corpul în repaus transmite creierului că el trebuie să se odihnească și imediat te va lua somnul.

Se spune că în proporție de 70% din informație vine și se stochează pe cale vizuală. Deci e important ca în caiete, cărți, fișe să ai mereu niște desene și alte notițe sau sublinieri ca să reții mai ușor și mai mult. Restul informațiilor vin pe celelalte simțuri (auditiv, kinestezic, olfactiv).

Auzisem și ideea mai exagerată, că dacă ai un miros specific atunci când înveți și de acel miros beneficiezi la examen, îl ai cu tine la examen, e posibil să ți reamintești mai multe. laughing Asta am auzit-o de la cineva, nu din cărți, deci e posibil ca din grai în grai să nu se fi mai transmis cea mai fidelă informație.