anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce inseamna nivel b2 la engleza?
Mi-a zis ca am luat nivel B2 la engleza la oral!

26 răspunsuri:
| Alex_2741 a răspuns:

Poi avansat pentru ca experimentat e A si nu mai stiu cum tongue... asa i-am auzit pe astia de la mine thinking

| Ferenin a răspuns:

B2 experimentat, B1 avansat, A2 mediu si A1 incepator!

| MissE a răspuns:

In engleza sunt urmatoarele nivele
A1 A2 -experimentat (A2 mai bun)
B1 B2 -avansat (B2 mai bun)
C1 C2 - cel mai bun nivel (C2 mai bun)

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

A1 si A2 sunt incepator si mediu laughing ai luat incepator sau mediu.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ai luat maximul care putea fi atins.
A1, A2 = incepator;
B1, B2 = avansat;
C1, C2 = expert, insa nu s-au elaborat subiecte pentru acest nivel, pe motiv ca nu exista manuale care sa permita atingerea acestei trepte.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu exista in liceu C1 si C2 in plus mentionez ca am vazut un B3 la cineva exista B3? Eu stiam de A1 A2 si B1 B2? Exista si B3?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cum A1 A2 experimentat? M-ati bagat in ceata sincer...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Man, raspunsul meu e cel mai concludent, crede-ma. Restul au comentat sa nu adoarma.
Nu exista B3.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nivelul B2 indica faptul ca la dobandirea acestui nivel vei putea:
*sa comunici fluent si spontan, si sa participi activ la discutii pe teme familiare
*sa oferi descrieri detaliate si sa-ti explici opiniile in mod destul de exact
*sa intelegi destul de bine prezentari cu subiecte familiare si stiri televizate
*sa citesti rapoarte sau articole care exprima o serie de opinii sau atitudini
*sa redactezi texte clare si detaliate pe teme familiare
*sa compui un eseu sau un raport, si sa oferi argumente pentru a sprijini o anumita idee


cred ca asta exprima cel mai bine ce inseamna nivelul B2 la engleza...mai ales ca ceea ce am scris eu mai sus ne-a fost comunicat la liceu cu ceva timp inainte sa dam competenta lingvistica.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Gata Gata Multumesc frumos pentru ca m-ati lamurit! si mi-ati explicat cum e treaba cu nivelurile cu toate ca unii au confundat A1 si A2 ca fiind experimentat dar asta e.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cica inseamna experimentat

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu am luat in ordinea urmatoare : B2 A2 B2 B2 B2

Sunt 5 calificative...se insumeaza sau se trec pe diploma toate 5? Multumesc!

Alte răspunsuri
Alte răspunsuri
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ca sa fie clar pentru toata lumea. Eu am dat si examene internationale si stiu cum este sigur. A inseamna nivel de incepator, B nivel intermediar (la noi se zice expert pentru nivelul liceului- asta nu inseamna ca esti expert in limba engleza, adica precum o persoana nativa care exceleaza, acela este C2 - Proficiency. B2 inseamna intermediar. C1 inseamna avansat iar C2 inseamna profesionist. Verificati pe http://www.britishcouncil.org/......glish.htm. Pentru nivelul de bacalaureat este B2. Nu avea cum sa fie nivelul cel mai mare C2. De acest nivel sunt profesorii. E totul clar acum?:D

| SomePrettehGurl a răspuns:

Sunteti varza totiwinking.
Calificativele sunt asa:
A1 incepator
A2 mediu
B1 avansat
B2 experimantat
B3 nu exista C1 si C2 nu sunt in liceu ci la cambridge. Multa bafta

Alte răspunsuri
| Alexandru_Costea_1996 a răspuns:

Ce se intampla daca optin doar A1 sau 0?
Pic Bac-ul sau optin nivel slab si doar atat?

| bianca95 a răspuns:

Este exact invers, va puteti convinge!
http://www.examenglish.com/examscomparison.php

| debora_3838 a răspuns:

A1-Poate să înţeleagă şi să utilizeze expresii familiare şi cotidiene, precum şi enunţuri foarte simple care vizează satisfacerea nevoilor unui tip de beton. Pot introduce el / ea şi ceilalţi şi pot cere şi să răspundă la întrebări referitoare la detalii personale, cum ar fi în cazul în care el / ea trăieşte, oamenii el / ea ştie şi lucruri pe el / ea are. Pot interacţiona într-un mod simplu, cu condiţia ca negocierile altă persoană lent şi în mod clar şi este pregătită să ajute.

| debora_3838 a răspuns:

B2--Poate să înţeleagă ideile principale din texte complexe pe teme concrete cât şi abstracte, inclusiv în discuţii tehnice lui / ei de domeniul de specializare. Poate interacţiona cu un grad de spontaneitate şi de fluentă care fac posibilă participarea normală cu vorbitori nativi destul de posibil, fără efort pentru oricare dintre părţi. Poate produce un text clar, detaliat pe o gama larga de subiecte si sa explice un punct de vedere pe o temă de actualitate, arătând avantajele şi dezavantajele diferitelor opţiuni.

| debora_3838 a răspuns:

Daca vreti respunsuri uitati-va pe site-ul asta cred ca e cel mai bun. sper ca va ajuta http://en.wikipedia.org/......_Languages

Alte răspunsuri
| Roxii_4329 a răspuns:

B2 e cel mai bun si inseamna experimentat.
apoi urmeaza B1, A2 si A1.