anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce inseamna nivel b2 la engleza?
Mi-a zis ca am luat nivel B2 la engleza la oral!

26 răspunsuri:
| Alex_2741 a răspuns:

Poi avansat pentru ca experimentat e A si nu mai stiu cum tongue... asa i-am auzit pe astia de la mine thinking

| Ferenin a răspuns:

B2 experimentat, B1 avansat, A2 mediu si A1 incepator!

| MissE a răspuns:

In engleza sunt urmatoarele nivele
A1 A2 -experimentat (A2 mai bun)
B1 B2 -avansat (B2 mai bun)
C1 C2 - cel mai bun nivel (C2 mai bun)

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

A1 si A2 sunt incepator si mediu laughing ai luat incepator sau mediu.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ai luat maximul care putea fi atins.
A1, A2 = incepator;
B1, B2 = avansat;
C1, C2 = expert, insa nu s-au elaborat subiecte pentru acest nivel, pe motiv ca nu exista manuale care sa permita atingerea acestei trepte.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu exista in liceu C1 si C2 in plus mentionez ca am vazut un B3 la cineva exista B3? Eu stiam de A1 A2 si B1 B2? Exista si B3?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cum A1 A2 experimentat? M-ati bagat in ceata sincer...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Man, raspunsul meu e cel mai concludent, crede-ma. Restul au comentat sa nu adoarma.
Nu exista B3.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nivelul B2 indica faptul ca la dobandirea acestui nivel vei putea:
*sa comunici fluent si spontan, si sa participi activ la discutii pe teme familiare
*sa oferi descrieri detaliate si sa-ti explici opiniile in mod destul de exact
*sa intelegi destul de bine prezentari cu subiecte familiare si stiri televizate
*sa citesti rapoarte sau articole care exprima o serie de opinii sau atitudini
*sa redactezi texte clare si detaliate pe teme familiare
*sa compui un eseu sau un raport, si sa oferi argumente pentru a sprijini o anumita idee