| svenhassel13 a întrebat:

Ce note au avut, in scoala generala/liceu/facultate(daca este cazul), urmatorii:
-Warren Buffet
-Bill Gates
-Jeff Bezos
-Oprah Winfrey
Ps: scuze daca am gresit categoria.

Răspuns Câştigător
| johnnny123 a răspuns:

Notele pe care oamenii de genul asta le-au avut in scoala generala, liceu sau facultate (in cazul celor care au facut facultate) sunt irelevante.

Pentru ca ele nu reflecta capacitatile lor reale, ci mai degraba reflecta cat de mult interes le-a trezit o disciplina sau alta. Genul asta de oameni pot sa fie absolut stralucitori in domeniile care-i intereseaza, si sa refuze complet sa piarda timpul cu lucruri care-i plictisesc.

De unde si irelevanta notelor: Daca sapte materii nu-i intereseaza si doua ii intereseaza, vor avea note mici la sapte materii si note mari la doua. Adica per total media va fi mica, dar asta nu reflecta deloc capacitatea lor.

Steve Jobs, de exemplu, se plictisea ingrozitor la cursurile pe care si le alesese in facultate, asa ca a renuntat in anul doi si a continuat sa participe doar la cursurile care-l interesau cu adevarat, fara sa mai fie student. Pentru ca nu-l interesa diploma, ci acumularea de cunostinte relevante pentru domeniul lui de interes.

Un alt exemplu: Henry Ford a avut trei clase.

Dar mare atentie: Acesti oameni sunt EXCEPTIILE, nu regula. Nu face greseala sa crezi ca notele mici sunt neaparat un semn al geniului. De cele mai multe ori, notele mici sunt o oglinda destul de precisa pentru pregatirea si capacitatile reale ale elevului/studentului.

8 răspunsuri:
| AvalohAlyn a răspuns:

Știu doar că Donald Trump era un student slab, că îi făcea temele sora lui.
Chiar aceasta zicea.
Dar e irelevant, au fost slabi de ex la mare, fizica, istorie dar buni la făcut bani și afaceri.

| sierra1 a răspuns:

Cauți o scuză pentru notele tale proaste, gândind că ajungi (bogat putred) ca ei?

| svenhassel13 explică (pentru sierra1):

Neeh, am note foarte bune. Doar eram curios.

| RKBlue a răspuns: