| lov318 a întrebat:

Ce parere aveti despre Colegiul National "George Cosbuc" din Bucuresti? Cum sunt profesorii, elevii?

Funda!

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Heey! Si eu vreau sa intru anul acesta la CNBGC la filologie bilingv si chiar daca nu iti pot raspunde din experienta sper ca informatiile pe care le am te vor ajuta.
In primul rand, Cosbucul e cel mai bun liceu bilingv din Bucuresti, si chiar daca e un concept nou la noi, isi cladeste un bun renume. Cel mai tare lucru e ca pe langa cursuri de cultura generala(romana, mate, istorie...bine, acum depinde si pe ce profil vei fitongue) sunt foarte multe optionale(de la workshop-uri pana la proiecte internationale in UK etc... daca ai rezultate bune, bineinteles).
Uite, de exemplu, ariile specifice de interes pentru clasele bilingve de engleză sunt: Geografia Marii Britanii şi a Statelor Unite (clasa a IX-a)sau Istoria Marii Britanii şi a Statelor Unite, Drepturile Omului (clasa a X-a); Studii Culturale Americane (clasa a XI-a) şi Studii Culturale Britanice (clasa a XII-a).
Spre deosebire de alte licee, programul e mai flexibil, viziunea profesorilor de specialitate e mult mai occidentala(aaa...sunt si profesori nativi care nu stiu o boaba romanestelaughing). Sunt prietena cu o fata de la Cosbuc, care e clasa a XI-a si are opţionalul de pregătire pentru Examenul Cambridge.Despre Certificatul Cambridge trebuie sa stii ca este valabil toată viaţa şi ne serveşte atât la facultate cât şi la obţinerea de burse sau la angajare.