| RzzV a întrebat:

Credeti ca la BAC se vor instala camere de filmat? Sau credeti ca vor fi sanse sa se poata copia?

7 răspunsuri:
| luciana200972 a răspuns:

Nu prea se mai poate copia de cativa ani, este din ce in ce mai greu sa copiezi la bac

| rlkaa a răspuns:

Depinde de ce comisie pica.sunt profesori care te lasa sa copii si sunt care nu laughing

| Skyring a răspuns:

Sunt 100% convins ca nu vor pune camere dar recomand sa nu te bazezi pe copiat. dar daca se va putea, nu ar fi rau. sa speram ca va fi bine pentru toti. multa bafta dude

| SiminaSalvadore a răspuns:

Nu cred ca se vor instala camere de luat vedere, iar in legatura cu copiatul asta tine doar de pofesorul care va urmareste:uni daca te prin ca ai intentia sa copiezi te dau afara iar alti te lasa sa copiezi linistit!

| yzzydyzzy a răspuns:

Nu-i nimic sigur.nu va bazati pe faptul ca n-au fost aduse inca acele camere, pana la probele scrise mai e ceva timp.liceul meu, spre ex, este vizat asa ca orice e posibil si asta pentru ca anul trecut rata de promovabilitate a fost de 100%. cert e ca dupa aprox 1 ora jumatate elevii au primit rezolvarile de la varianta, nu ma bune pentru a lua un 7 daca doreai sa iei nota mai mare atunci scriai tu mai departe, probabil partea a IIIa.
anul asta nu stiu cum se va proceda, totusi iti recomand sa nu incepi sa scrii totul de pe ciorna pe foaia de examen inca de la inceput.cine stie poate veti avea si voi norocul celor de la mine din scoala, de anul trecut happy


Numai bine si succes la bac >,

| dinutza_9529 a răspuns:

Zic mai bine sa stai linistit sa inveti cat poti, si sa nu te bazezi pe copiat chiar daca nu poti invata mult te chinui putin nu se vor instala.Dar ai grija.Nu vor fii sanse de copiat...Succes.

| Olly995 a răspuns:

Pff:d